با رونمایی از چند قطعه منتشر نشده

«مهدی یراحی» به دیدار هواداران خود در پایتخت می رود

« بازگشت به لیست | ﺳﻪشنبه 16 مرداد 1397 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 5 )

اختصاصی سل.نیوز/ مائده ساجدی: مهدی یراحی که به تازگی موزیک ویدئو «آینه قدی» را منتشر کرده است، 26 مرداد ماه طی دو سانس با طرفداران خود در پایتخت دیدار خواهد کرد.

در این کنسرت که در ساعت های 18 و 21:30 در مرکز همایش های برج میلاد برگزار خواهد شد، قرار است یراحی در کنار پرطرفدارترین قطعاتش از آلبوم های «منو رها کن»، «امپراطور»، «مثل مجسمه» و «آینه قدی»، احتمالا قطعاتی که به زبان عربی خوانده و همچنین تک قطعه هایش را اجرا کند تا شب خاطره انگیزی برای هوادارانش رقم بزند. همچنین وی قول اجرای چند قطعه تازه را در کنسرتش داده است که بی شک با استقبال مواجه خواهند شد.

مهدی یراحی که پس از انتشار قطعات عربی موفقی همچون «علی مودک» و «من علمک»، «غزال»  و «حیک» مدتی ست تولید نخستین آلبوم خود را به زبان عربی آغاز کرده، در این اثر با هنرمندان استان خوزستان همکاری جدی خواهد داشت.

گفتنی ست، بلیت فروشی این کنسرت از سوم مرداد آغاز شده و یک سانس آن به طور کامل به پایان رسیده است. علاقمندان می توانند برای حضور در این اجرا به سایت ایران کنسرت به منظور خرید آنلاین بلیت مراجعه کنند.

لازم به ذکر است، مهدی یراحی نیز جز خوانندگانی ست که در صورت کسب مجوزهای ارشاد، اعلام آمادگی برای اجرای کنسرت رایگان به منظور بهتر شدن شرایط روحی مردم کرده اند.

ارسال نظر
رزا برازنده : مهدی یراحی
0 0
مهدی یراحی از جمله خواننده های خوش ریتم موسیقیِ پاپ به شمار میره که نمونه هایی مثل ایشون در حال حاضر کمتر وارد موسیقی ما میشن و پیوستنش به کمپین کنسرت رایگان هم کار قابل تقدیریه در شرایط بد.
H : پاپ
0 0
مهدی یراحی یه هنرمند عالی وودرجه یکه. واین که میخواد کنسرتهای رایگان برای مردم بزاره خیلی عالی و مطمئنم طرافدارش استقبال میکنن. خیلی هنرمند مردمی هست. ولی از نظرسبک خیلی شبیه به علی لهراسبی میخونه. به نظرم متفاوت ترباشه بهتره.
سیما احمدپور : پاسخ به h
0 0
کجا شبیه علی لهراسبی میخونه؟ اصلا شبیه نیستن نمیدونم چرا اینجوری گفتی!!
Fateme🎈 : مهدی یراحی
0 0
واقعا آثار آقای یراحی بی نظیر هستن مخصوصا "منو رها کن" و "حیک"😍👌 و اینکه دیدن تلاش هنرمندا برای خوب کردن حال مردم کشورشون از جمله گذاشتن کنسرت رایگان واقعا قابل تقدیره👏
رها : .
0 0
مهدی یراحی جزو هنرمندانی است که طرفداران زیادی دارد. من به شخصه همیشه طرفدار کارهای عربی فارسی او هستم‌.
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :