آلبوم «ریشه در باد» با سیری داستانی اثر باربد هنرمند منتشر شد

« بازگشت به لیست | چهارشنبه 17 مرداد 1397 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 2 )

اختصاصی سل.نیوز/ مونا خرمی صدیق: آلبوم «ریشه در باد» با موسیقی، اشعار و داستان «باربد هنرمند» توسط موسسه فرهنگی ـ هنری بنفش اندیشه روانه بازار موسیقی شد.

این آلبوم شامل 8 قطعه به نام های «باغبان وفادار» (اول و دوم)، «شکوفه های تو در باغ»، «آفت ها»، «روز کذایی» (حمله آفت ها)، «سرود گرگ های پیروز»، «خلوت گندم ها» و «تنیده در باد» است که داستانی را در بستر موسیقی روایت می کند و و در واقع، تلفیقی از دو هنر در این آلبوم کنار هم جای گرفته است.

تمام جزئیات تصویرسازی و فضاسازی نه با استفاده از المان های بصری بلکه با تکیه بر درک شنوایی مخاطب به او القا می شوند.

داستان این آلبوم، روایتی از گذشته یک هنرمند است که در استعاره ذهنی وی در قالب یک باغ و باغبانش شکل می گیرد و پس از سال ها در دیداری با معشوق جوانی اش این خاطرات و دغدغه ها به تصویر کشیده می شوند.  

ضبط این آلبوم طی سال های 94 و 95 در آکادمی هنری میلنیوم انجام شده و پس از اخذ مجوزهای لازم، به تازگی به انتشار رسیده است.

«باربد هنرمند» نوازنده گیتار، پیانو و خواننده کلاسیک در محدوده باس، از کودکی موسیقی را به صورت آزاد فرا گرفته و در زمینه هارمونی و کنترپوآن شاگرد اساتیدی چون شهرام توکلی و علی اکبر قربانی بوده است. او همچنین سابقه فعالیت به عنوان خواننده باس در گروه های کر «نیاوران»، «ایستگاه»، «اینترارکستر» و «دیسونانس» را دارد.

آلبوم «ریشه در باد» که علاقمندان می توانند از طریق سایت بیپ تونز اقدام به خرید آنلاین آن کنند، اولین کار استودیویی اوست که در ژانر پراگرسیو ـ راک و در سیری متصل و داستانی تهیه شده است.

ارسال نظر
نگين : بسيار عالي و زيبا ممنون
0 0
نظر شما چیست ؟
Shahdin : واقعا البوم عالی و پر معنایی هست
0 0
نظر شما چیست ؟
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005