به سرپرستی و آهنگسازی «مسعود جورابلو»

کنسرت «جای دیگر» گروه موسیقی «سازش» در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد

« بازگشت به لیست | پنجشنبه 18 مرداد 1397 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ شهروز حیدری: کنسرت گروه موسیقی «سازش» با عنوان «جای دیگر» هفدهم مرداد ماه به سرپرستی و آهنگسازی مسعود جورابلو در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه رفت.

در این کنسرت که از ساعت 21 در سالن خلیج فارس این فرهنگسرا اجرا شد، محمد امیری به عنوان خواننده هنرنمایی کرد و نازنین ساوه همخوان وی بود.

حامد مردانی (نی)، رامین عبداللهی و عرفان رستگار (کمانچه)، مهدی علیکاهی (تار)، محمد علیکاهی (سنتور)، الهه نوابی (عود)، امیرحسین کوه خضری (سه تار)، عارف نوابی (بم تار و سه تار)، ندا مباشرفرد (سازهای کوبه ای)، محمدمعین مستغنی (تنبک) و مسعود جورابلو (تار و شورانگیز) نوازندگان گروه «سازش» هستند.

در این کنسرت قطعات «پیش درآمد همایون»، «چهارمضراب همایون»، «ساز و آواز»، تصنیف «باده نوشین» با شعری از رهی معیری، «دو ضربی اصفهان»، تصنیف «مهمان خدا» و تصنیف «اشک روان» در مایه اصفهان، تصنیف «جای دیگر» در دستگاه همایون، تصنیف «شاد بودن» و «رنگ همایون» که از ساخته های مسعود جورابلو هستند، اجرا شد.

ایشان متولد سال 1363 است که از سال 72 زیرنظر جواد هادیان، فعالیت های هنری خود را آغاز کرد. فریدون حافظی، هوشنگ ظریف، فریدون احتشامی و طینوش بهرامی اساتید وی در عرصه موسیقی هستند.

تدريس در آموزشگاه هاي معتبر تهران و اجراي كنسرت هاي تك نوازي و گروه نوازي متعدد در جشنواره هاي مختلف و به صورت مستقل از جمله فعالیت هایی ست که در کارنامه هنری مسعود جورابلو به ثبت رسیده اند.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005