آلبوم «استاد فراز» در سبک راک به آهنگسازی امیر خاکی منتشر شد

« بازگشت به لیست | ﺳﻪشنبه 23 مرداد 1397 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ میلاد کیانزاده: آلبوم بی کلام راک «استاد فراز» اثر امیر خاکی توسط نشر موسیقی کوک روانه بازار موسیقی شد.

«تحلیل پالت»، «منطق رویا»، «فرآیند رشد»، «دوباره»، «میراث پلشت»، «نجوای نیمه شب»، «شاخه های نور»، «به شدت آزرده»، «رنگین کمان ماهی»، «تو» و «استاد فرار» نام قطعات این آلبوم هستند که نوازندگی گیتار و کیبورد و آهنگسازی آن ها بر عهده امیر خاکی بوده است.

نوازندگی گیتار بیس و ریتم گیتار، تنظیم، ضبط و تولید این آلبوم را نیز امیر کامران مجرد و نوازندگی درامز و ضبط آن را به ترتیب علی نوریان و رامین مظاهری برعهده داشته است.

امیر خاکی به عنوان یکی از آهنگسازان فعال در زمینه موسیقی راک و پراگرسیوراک درباره این اثر توضیح داده است: «مفهوم اصلی استاد فرار برآیند اتفاقات مبسوطی است و پایه آن از مدت‌ ها قبل در ذهنم شکل گرفته بود. من از کودکی به سینمای دهه 60 و 70 آمریکا و فرانسه علاقه زیادی داشتم که محتوای اصلی آن مساله تعقیب و گریز بود. دقت مداوم در این جزئیات و دیدگاه تصویرسازانه‌ ام به واسطه تجربه در ساخت موسیقی فیلم موجب می‌ شد ملودی‌ ها، ریتم و هارمونی در ذهن من به شکل تصاویر بروز کنند و کم‌ کم ایده اولیه این آلبوم شکل گرفت که برگردانی تصویری از قهرمان‌ های داستان‌ هایی بود که از کودکی شیفته آن ها بودم، با درونمایه ‌ای از هوش و ذکاوت همراه با شجاعتی که جرات تجربه غیرممکن‌ها را می ‌دهد».

* لطفا به منظور حمایت از اهالی موسیقی، این آلبوم را به صورت ارجینال تهیه فرمایید یا از طریق سایت بیپ تونز خرید آنلاین داشته باشید.  

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005