آلبوم پیانونوازی «به صد سو. . .» اثر سپاس صدرنوری روانه بازار موسیقی شد

« بازگشت به لیست | ﺳﻪشنبه 23 مرداد 1397 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ لیدا رجبی: آلبوم بی کلام «به صد سو . . .» با نوازندگی پیانو و آهنگسازی سپاس صدرنوری توسط موسسه فرهنگی ـ هنری راد نو اندیش روانه بازار موسیقی شد.

«23:33»، «خاموشی»، «پیدایش»، «آغوش»، «رقص تو»، «وای باران»، «چشمهایت دریاست»، «چون پاییز»، «هیاهوی سکوت»، «من آن جا چشم در راه توام»، «فراموشی»، «در روزهای آخر اسفند»، «با قصه من آشنا نیست» و «به صد سو. . .» نام قطعات این آلبوم هستند که در استودیو شهر صدا توسط امید نیک بین، صدابرداری، میکس و مسترینگ شده است.

لوریس چکناواریان، رهبر ارکستر برجسته، در حاشیه این آلبوم (به اختصار) نوشته است: «این آلبوم اثر زیبایی است که حس شادی و غم را بازگو می ‌کند. تکرار موتیف‌ های ساده، اوستیناتوهای هیجان ‌انگیز و آکوردهای جالب که قطعه را با قدرت به اوج می ‌رساند، از نکات مهم این اثر است».

سپاس صدرنوری، متولد 1379 تهران، در خانواده ای اهل فرهنگ و هنر به دنیا آمد و از کودکی با آوا و نواهای موسیقی ایرانی و کلاسیک آشنا شد. فراگیری دوره ارف را از 3 سالگی آغاز نمود و از 7 سالگی به فراگیری پیانوی کلاسیک زیر نظر استاد پروین خرسندیان پرداخت و در این عرصه از محضر استادانی چون هوشیار خیام، وارطان ساهاکیان، کیاوش صاحب نسق، آرمین صنایعی و . . . بهره برد. اجرا در دوره های مختلف جشنواره و جایزه استاد همایون خرم، اجراهای متعدد با گروه «ضرباهنگ» و گروه کر کودک و نوجوان انجمن فرهنگی ایران ـ اتریش (به عنوان پیانیست و خواننده)، کنسرت «آوای دوست» و پرفورمنس «چو بیایی» و نیز ساخت بیش از 50 قطعه موسیقی، از اهم فعالیت های اوست. آلبوم «در آغوش رنگ ها» اولین اثر از ساخته ها و اجرای سپلس صدرنوری است که در سال 1394 منتشر شده است.

* لطفا به منظور حمایت از اهالی موسیقی، این آلبوم را به صورت ارجینال تهیه فرمایید یا از طریق سایت بیپ تونز خرید آنلاین داشته باشید. 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005