نسخه صوتی کنسرت «سرزمین آفتابگردان» عماد توحیدی در اکراین منتشر شد

« بازگشت به لیست | ﺳﻪشنبه 23 مرداد 1397 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ مهرسانا شفقی نژاد: آلبوم «سرزمین آفتابگردان» به عنوان نسخه صوتی کنسرت «عماد توحیدی» در اکراین توسط مرکز موسیقی حوزه هنری منتشر شد.

عماد توحیدی در این کنسرت که در شهر کیف برگزار شد، به عنوان آهنگساز و نوازنده، ضمن همکاری با نوازندگان شاخص موسیقی اکراین از جمله یوری یاتسنکو (کوبزا)، اولگا رازکولوتکا (باندورا)، سرگئی رادیون (سوپیلکا) و ویتالی خورونژی (سیمبال)، دف و سازهای کوبه ای را بر روی قطعاتی از موسیقی نواحی مختلف اکراین نواخته است.

«موسیقی محلی»، «عروسی»، «قطعه کنسرتی»، «موسیقی محلی»، «در کوهپایه»، «الگوهای محلی»، «چه مهتابی شبی»، «رقص هپ ها هپ»، «قایق شناور»، «مرغابی در برکه»، «کرجی در میان آب ها»، «ماه در آسمان»، «نوای بوکووینا»، «کل قطعات» و «کنسرت اوکراین» نام قطعاتی هستند که می توان در این آلبوم شنید.

این کنسرت که در سال 95 در خانه صدا کیف به روی صحنه رفت، توسط ماکسیم گلادیتسکی صدابرداری شده و بهزاد عبدی و مریم ترامشلو به ترتیب مشاور هنری و امور اجرایی آلبوم «سرزمین آفتابگردان» بوده اند. همچنین قطعات این آلبوم در استودیو پارت توسط بهنام شهرکی، میکس و مسترینگ شده اند.

در بیوگرافی «عماد توحیدی» آمده است: وی متولد سال 1351، نوازنده دف، سازهای کوبه ای و آهنگساز، از سال 1358 فعالیت خود را با فراگیری ساز دف آغاز کرد. او دانش آموخته رشته کارگردانی دانشکده هنرهای زیبا و کارشناسی ارشد دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر و دارای دکترای سخن شناسی است.

او نویسندگی کتاب «شیوه دف نوازی» به عنوان اولین دستور آموزشی علمی دف نوازی و ده ها مقاله پژوهشی در موسیقی را بر عهده داشته و نمایش های رادیویی «پسری که می خواست بداند» و «تیتیل و بیبیل» و موسیقی تئاتر «معرکه در معرکه» به کارگردانی «داوود میرباقری» و فیلم «مشت بر پوست» اثری از محسن محسنی نسب را ساخته است.

* لطفا به منظور حمایت از اهالی موسیقی، این آلبوم را به صورت ارجینال تهیه فرمایید یا از طریق سایت بیپ تونز خرید آنلاین داشته باشید. 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005