با صدای مجید حسین خانی و آوا عباس زاده

آلبوم «رفته ز دل»؛ تازه ترین ساخته پیمان خازنی به علاقمندان موسیقی عرضه شد

« بازگشت به لیست | پنجشنبه 25 مرداد 1397 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ روزبه فرهمند: آلبوم «رفته ز دل» با صدای مجید حسین خانی و آوا عباس زاده به آهنگسازی و تنظیم کنندگی پیمان خازنی توسط موسسه فرهنگی ـ هنری نوخسروانی باربد روانه بازار موسیقی شد.       

این آلبوم شامل 6 قطعه به نام های «بگذار بمیرم»، «بی تو مهتاب شبی»، «راحت روان»، «رفته ز دل»، «شور عاشقانه» و «همواره بمان» با اشعاری از شهریار، فخرالدین عراقی، سیمین بهبهانی و سمیه آزاد دل است که در استودیو دلنواز هنر توسط پیام سوری، صدابرداری، میکس و مسترینگ شده اند.

آتنا اشتیاقی (ویولنسل)، پیام سوری (پیانو)، علیرضا خورشید فر (کنترباس)، حمید یوسفی (سازهای کوبه ای)، میثم مروستی، علی جعفری و میلاد عالمی (ویولن)، پیمان خازنی (تار)، آستیاژ ضیایی (پرکاشن)، میر امیر میری (دف و همخوان)، شایان یزدی زاده (تنبک)، محمدعلی کشانی (سه تار) و مرتضی صنایعی (نی) و صبا دارونی (همخوان) در این آلبوم هنرنمایی کرده اند.

در بیوگرافی پیمان خازنی آمده است: وی از پنج سالگی در مرکز حفظ و اشاعهٔ موسیقی ایران به نواختن سه تار مشغول شد و سه سال بعد نزد کیوان ساکت نوازندگی را ادامه داد و از یازده سالگی نیز فعالیت ارکسترنوازی خود را آغاز کرد. وی در این سال ها از محضر اساتیدی چون امیر اسلامی، هنگامه اخوان، رامین بهنام بهره جست و همچنین تحصیلات خود را در رشته مردم شناسی به پایان رساند.

نخستین آلبوم وی با نام «شوخی» اثری تلفیقی از تار و پیانو بود که در سال 1388 منتشر شد. همچنین آلبوم های «چکاوک» با صدای محسن شاهرودی و حضور محمدصالح علاء،«سیه چشم» با صدای علی رستمیان، «فکر و فریاد» و «پریچهر» با صدای سینا سرلک، «بر من گذشت»، «به یاد من باش» به خوانندگی سالار عقیلی، «همهمه کاشی ها» و . . . جز معدود آثاری هستند که در کارنامه هنری وی به ثبت رسیده اند.

* لطفا به منظور حمایت از اهالی موسیقی، این آلبوم را به صورت ارجینال تهیه فرمایید یا از طریق سایت های معتبر عرضه محصولات فرهنگی ـ هنری خرید آنلاین داشته باشید. 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005