با همکاری گروه های «بهار آفرین» و «آتلا» ویژه بانوان

کنسرت «هفت وادی عشق از نگاه یک زن» برای دومین بار در تالار وحدت اجرا می شود

« بازگشت به لیست | جمعه 26 مرداد 1397 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

اختصاصی سل.نیوز/ شروین فریدنیا: کنسرت «هفت وادی عشق از نگاه یک زن» با اجرای گروه موسیقی بانوان «بهار آفرین» و آنسامبل حرکات آیینی «آتلا» برای یک اجرای دیگر در تاریخ 16 شهریور به روی صحنه خواهد رفت.

این اجرا که ابتدا در تاریخ 25 مرداد برگزار شد، 16 شهریور نیز به تهیه کنندگی بنیاد خیریه فیروزنیا و انجمن دیابت از ساعت 14 در تالار وحدت اجرایی ویژه بانوان خواهد داشت.

سرپرستی و خوانندگی گروه بانوان «بهار آفرین» را بهاره میرزا آقا (ناموسی) بر عهده دارد و نیوشا بریمانی (رهبر ارکستر و نوازنده کمانچه)، مینو قاسم پور (قانون)، رخساره رستمی (عود)، غزل مهدوی (پیانو)، نیلوفر ابراهیمی (فلوت)، عسل ملک زاده (پرکاشن)، مارال خلیلی (دف)، ندا بهزاد (تنبک، درامز) و لیانا شریفیان (نی انبان) دیگر اعضای این گروه هستند تا قطعات «زن و آفرینش» (سماع)، «زن و زندگی»، «زن و آرامش»، «زن و شادی»، «زن و ظرافت»، «زن و عشق»، «زن و نیایش» و «زن و میهن پرستی» را اجرا کنند.

همچنین سرپرستی و طراحی حرکات آنسامبل حرکات آیینی موسسه فرهنگی ـ هنری «آتلا» را به ترتیب مرجان مبینی مهوار و گلناز مظهری برعهده دارد و شقایق اکبرزاده، فرشته رضازاده، میترا خزایى، الهام خلج، فاطمه عبادى، کتایون عتیقى، مرجان مبینى، گلناز مظهرى، مهگل ملکى و ثمره مهوان نیز در آن نقش آفرینی می کنند.

در این اجرا، گروه خردسالان نیز با حضور پگاه اخلاقى، مهکامه آشتیانى، پرنیان آهنگران، سارینا تقوى، ملینا خلخالى، رومینا شاسوارى، روژین فرد شایسته، صبا فرد شایسته، پارمین قربانیان، پانیا قربانیان و پریا کامیاب به سرپرستی سمیه کورش و منشی صحنه ای کیمیا خالقی هنرنمایی خواهند کرد تا قطعات گروه موسیقی با حرکات آئینی و فولکلور شهرهای مختلف ایران همراه شود. 

محوریت داستان این اجرا « زن» است و هر پرده بیانگر روحیاتی از یک زن ایرانی است که می‌ تواند با مجموعه‌ ای از خلق و خوها چون قدرت، آرامش، میهن پرستی، غم، عشق و . . . درجامعه پررنگ و توانا ظاهر شود.

گفتنی ست، بانوان علاقمند به تهیه بلیت این کنسرت برای تاریخ 16 شهریور می توانند از طریق سایت ایران کنسرت اقدام به خرید به صورت آنلاین کنند.  

 

ارسال نظر
بهارعابدی : خلاقیت
0 0
چقدر خوب که یک‌ از زن روحیه لطیف خود را با موسیقی به کار بگیرد و از ان برای نشان دادن احساساتش بهره بگیرد
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005