تکرار کنسرت «پرواز» فرزاد فرزین در روزهای شهریوری پایتخت

« بازگشت به لیست | جمعه 26 مرداد 1397 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 2 )

اختصاصی سل.نیوز/ سیامک اردستانی: کنسرت «پرواز» فرزاد فرزین پس از اجرای 23 مرداد در سالن میلاد، بار دیگر طی روزهای 7 و 8 شهریور ماه در تهران تکرار خواهد شد.

خواننده آلبوم «شانزلیزه» که در تاریخ 23 مرداد طی دو سانس در ساعت های 19:30 و 22:15 دقیقه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران، کنسرت خود را با همکاری موسسه فرهنگی ـ هنری آوای دوران اجرا کرد، برای سه سانس دیگر در روزهای 7 شهریور (یک سانس در ساعت 21:30) و 8 شهریور (ساعت های 18:30 و 21:30) در مرکز همایش های برج میلاد با هوادارانش در پایتخت دیدار خواهد کرد.

هم اکنون امکان خرید بلیت اجراهای شهریور ماه از طریق سایت ایران کنسرت به نشانی www.Iranconcert.com به صورت آنلاین برای علاقمندان ممکن است و این در حالی ست که وی در روزهای 15 و 16 تیر نیز در تهران اجرای کنسرت داشته که با استقبال مواجه شد. 

فرزاد فرزین که اخیرا در کنار فعالیت های موسیقایی خود، به بازگشایی رستورانش در تهران اقدام کرده و علاوه بر خوانندگی در سریال «رقص روی شیشه» به عنوان بازیگر در این مجموعه شبکه نمایش خانگی ایفای نقش نیز کرده است، اواخر سال 96 آخرین آلبوم خود را با نام «شانزلیزه» توسط موسسه آوای دوران و با امکان خرید نسخه دیجیتال از طریق سایت ریتمو منتشر کرد. این اثر شامل 13 قطعه به نام های «پرواز»، «قول بده»، «خنده های تو»، «یه خواهش»، «شمال»، «مگه چی داری»، «ای جان»، «دل من»، «بیمارشم»، «من به جهنم»، «شراب»، «کجا دنبالت بگردم» و «شانزلیزه» است که ترانه های آن از بین سروده های آرش عدل پرور، پدرام شهرابی، آرمن، علی ایلیا، روزبه بمانی، مهدی ابراهیمی نژاد، فرزاد فرزین، سمیه هدایت نژاد، حامد رجبی و مسعود محمدی انتخاب شده است.

همچنین ساخت موسیقی این آلبوم بر عهده آرش آرمن، علیرضا افشار و مهدی ابراهیمی نژاد، مسعود جهانی، تایماز اطاعتی، سعید زمانی، بهروز علیاری، اشکان آبرون، مهرشاد خنج، مهران خالصی، آرتین زمانی، محمد شاکر و مهران خلیلی بوده است.

 

ارسال نظر
بهار عابدی : موفقیت
0 0
فرزاد فرزین از ان دسته انسان هایی است که به موفقیت در یک عرصه هنری بسنده نمیکند و میخواهد در عرصه های دیگر نیز استعداد خود را نشان دهد امید وارم این کار باعث نشود دچار هرج و مرج شود و از حرفه اصلی و موفقیت های بیشتر جا بماند
Atish : اقای فرزین
0 0
اقای فرزین از آن دسته خواننده هایی هستن که به انجام یک کار صرفا خوانندگی بسنده نکردن و علاقمند به انجام و امتحان کردن کار های دیگر نیز هستند که البته از نظر من اینکار انقدرها هم برای یک هنرمند مناسب نیس چون احساس میکنم درگیری زهنی برای هنرمند ایجاد میکنه و اجازه تمرکز روی هنر خود را از او میگیرد با این وجود احساس میکنم استقبال از البوم و قطعات ایشان خلاف این را نشان میدهد
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005