بلیت کنسرت تمدید شده «محسن ابراهیم زاده» در برج میلاد به پایان رسید

« بازگشت به لیست | جمعه 26 مرداد 1397 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 2 )

اختصاصی سل.نیوز/ سامان قهرمان زاده: اجرای کنسرت 24 مرداد تهران «محسن ابراهیم زاده» طی دو سانس در حالی به اتمام رسید که بلیت های دیگر اجرای تمدید شده این خواننده در پایتخت نیز به پایان رسیده است.

محسن ابراهیم زاده 24 مرداد در ساعت های 18:30 و 21:30 به رهبر ارکستری رضا لمعانی و مدیریت گروه مهدی کرد در مرکز همایش های برج میلاد برای طرفدارانش خاطره انگیزترین قطعاتش را اجرا کرد و قرار است در تاریخ ششم شهریور بار دیگر در همین ساعت و مکان، کنسرت خود را برای هواداران تهرانی اش تکرار کند.

همچنین خواننده قطعه «عاشق شدن» به عنوان تیتراژ برنامه «فرمول یک» با اجرای علی ضیاء، در ادامه تور کنسرت های خود، 25 مرداد در سالن اریکه آریایی آمل، 29 مرداد در سالن شهید آوینی بندرعباس، 30 مرداد در سالن شهید ثمری ملارد، 31 مرداد در تالار شهر جزیره کیش و 4 شهریور در سالن شهید کنعانی مراغه اجرای کنسرت خواهد داشت که امکان خرید بلیت تمامی این اجراها از طریق سایت ایران کنسرت به صورت آنلاین برای علاقمندان مهیاست.

همچنین قرار است، محسن ابراهیم زاده پیش از آن که شهریور به نیمه برسد، در شهرهای متل قو، نوشهر، نقده، تبریز و شهرکرد نیز به روی صحنه برود که هنوز بلیت فروشی این اجراها آغاز نشده است. 

گفتنی ست، محسن ابراهیم زاده متولد سال 1366، به طور حرفه ای با فراگیری موسیقی و صداسازی نزد استاد نیکنام از سال 83 وارد این عرصه شد. از سال 93 با آهنگسازی و تلفیق چند نوع موسیقی سبک جدیدی ابداع کرد و با ارائه قطعه «هنوزم بود» به علاقمندان موسیقی معرفی شد و توانست علاقمندان موسیقی را به سمت خود جذب کند.

«دونه دونه»، «تو یار منی»، «گرداب»، «مرهم جان»، «میشی فداش»، «تیمار»، «چی شد» و . . . نام برخی از قطعاتی هستند که تا به امروز از ایشان منتشر شده است.

 

 

ارسال نظر
Atish : اقای ابراهیم زاده
2 0
اقای ابراهیم زاده هم جزو خوانندگان جدید عرصه پاپ کشورمون هستن که خیلی سریع تونستن با اون هنری که داشتن مخاطب رو جذب کنن و آهنگ هایی رو منتشر کنن که طرفداران زیادی پیدا کنه و همین باعث شده که بتونن کنسرت های زیادی رو برای اجرای این آهنگ ها داشته باشن
مریم : خرید بلیط
1 0
من منتظر شدم تا کنسرت قشم محسن اقا برسه حالا متوجه شدم که 8 اذر حالا هر کاری میکنم نمیتونم بلیط بگیرم
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005