کنسرت «علیرضا طلیسچی» در پایتخت برای بار دوم تمدید شد

« بازگشت به لیست | یکشنبه 28 مرداد 1397 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 2 )

اختصاصی سل.نیوز/ شیما مقامی: کنسرت «علیرضا طلیسچی» در تهران به علت استقبال طرفداران برای بار دوم با تمدید در نیمه شهریور مواجه شد.

«علیرضا طلیسچی» که 25 مرداد ماه در مرکز همایش های برج میلاد تهران به روی صحنه رفت، 14 شهریور نیز طی دو سانس در ساعت های 18:30 و 21:30 در مرکز همایش های برج میلاد میزبان هوادارانش خواهد بود که علاقمندان به حضور، می توانند از طریق سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com امکان پذیر است.  

خواننده آلبوم «دقیقه هام» که مدتی ست، تور کنسرت های تابستانی خود را آغاز کرده  و طی مرداد ماه در رشت، قشم، کیش، سیرجان، آمل و شیراز به روی صحنه رفته است، آخرین اجرای خود را در میانه تابستان، با کنسرت پایتخت طی دو سانس در ساعت های 18:30 و 21:30 به پایان برد تا شهریور را ابتدا با اجرا در اصفهان آغاز کند و سپس طی روزهای سوم، نهم و دهم شهریور به ترتیب در سالن شهرداری نیم ور محلات، فضای باز مجتمع تالار شهر قزوین و تالار هوریان ارومیه به روی صحنه می رود.

گفتنی ست، هواداران اصفهانی علیرضا طلیسچی می توانند از طریق سایت ایران کنسرت برای یکی از دو سانس کنسرت وی در ساعت های 18 و 21 در تالار رودکی اصفهان اقدام به خرید بلیت آنلاین کنند.

لازم به یادآوری است، آخرین اثر منتشر شده از علیرضا طلیسچی که فعالیت های خود را در سال جاری متمرکز تور کنسرتش در شهرهای مختلف کرده است، آخرین تک قطعه خود را به نام «ای داد بر من» با موسیقی حامد برادران یازدهم اردیبهشت ماه منتشر کرده است.

علاقمندان می توانند فعالیت های وی را از طریق  https://www.instagram.com/alirezatalischioriginal/ دنبال کنند.

 

ارسال نظر
بهار عابدی : انرژی
0 0
ترک های علیرضا طلیسچی از ان دسته ترک هایی است که انسان میتواند با ان‌خاطرات شیرین زیادی داشته باشد و از ان انرژی مثبت را کسب کند که میتواند باعث حال خوب انسان شود
Atish : آقای طلیسچی عزیز
1 0
آقای طلیسچی جزو معدود ادم هایی هستن که به گفته خودشون بعد از دوبار به صفر رسیدن از نو شروع کردن و هم اکنون از طرفداران بسیاری برخوردارن که این نشان از این دارد کاره خود را به خوبی بلد هستن و با ایده ها و ترانه های جالبشون و همچنین همکاری های خوب در زمینه ساخت ترک های مختلف مخاطب رو به خودشون جذب میکنن
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005