آلبوم «شب تاب» اثر کاوه م.راد روانه بازار موسیقی شد

« بازگشت به لیست | چهارشنبه 31 مرداد 1397 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ میلاد کیانزاده: آلبوم «شب تاب» به خوانندگی، آهنگسازی و ترانه سرایی کاوه م.راد توسط نشر و پخش جوان به علاقمندان عرضه شد.

این آلبوم شامل 9 قطعه به نام های «شب تاب»، «دوباره»، «اگه نباشی»، «عقربه ها»، «من من»، «می ترسم»، «برای تو»، «سایه ها» و «گاهی وقتا» است که نوازندگی گیتار آگوستیک و ساز دهنی در آن ها را نیز کاوه م.راد شخصا برعهده داشته است.

همچنین فرید فرزیان پور و اردوان ارجمند به ترتیب در این آلبوم، کاخن و گیتار آگوستیک نواخته اند و حامی حقیقی نیز عهده دار ضبط، میکس و مسترینگ قطعات بوده است.

کاوه م.راد در حاشیه آلبوم خود متنی با محتوای «چه کرشمه ها که در آن دایره جادو نکرد، سایه برانی نور و نور برای او» نوشته است.

وی به عنوان دانش آموخته هنر و مدرس هنر (هنرهاي بصري و موسيقي) همواره واژه هنر از دغدغه هایش بوده و هست. ایشان در این باره می گوید: «پس از سال ها مطالعه و تدريس در دانشكده ها و مراكز آموزشي هنر، هنوز تعريفي از هنر در ذهنم شكل نگرفته است! اما مي دانم كه با پاي كوبيدن هاي امروزي بشر براي بيشتر ديده شدن فرسنگ ها فاصله دارد و شايد يك اثر هنري تنها يك مخاطب داشته باشد و نه بيشتر! در باره ژانري كه آثارم در آن جاي بگيرد، نظر خاصي ندارم اما تلاش كرده ام كه از پيچيدگي هاي تكنيكال و سازبندي هاي شلوغ فاصله بگيرم و همه چيز را به سوي سادگي هدايت كنم. از نظر فضا و اتمسفر آثارم را به شاخه اي از موسيقي متال نزديك تر مي بينم تا ژانرهاي ديگر، همانطور كه بسياري از موسيقي هايي كه از نظر سازبندي و وكال، راك و متال شناخته مي شوند را از ديد اتمسفر و درونمايه پاپ مي دانم. گرچه اگر زماني به عنوان هنرمندي در سبك پاپ شناخته شوم، به آن افتخار خواهم كرد چرا كه آن زمان كارهايم حتما به دل مردم نشسته است».

لازم به ذکر است، علاقمندان به تهیه این آلبوم می توانند از طریق سایت بیپ تونز اقدام به خرید آنلاین کنند.

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005