با نقش آفرینی چهار موزیسین

اجرای نمایش موسیقایی «چهارمین شنبه» در تماشاخانه پالیز به پایان رسید

« بازگشت به لیست | چهارشنبه 31 مرداد 1397 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ شهاب آقاجانی: نمایش موسیقایی «چهارمین شنبه» به کارگردانی مهرداد کوروش نیا به کار خود در سالن شماره 1 تماشاخانه پالیز پایان داد.

این تئاتر که داستانی با محوریت موسیقی داشت، از 31 تیر تا 30 مرداد هر شب از ساعت 20:45 به مدت 70 دقیقه به نویسندگی مهرداد کوروش نیا، علی اصغری و ابراهیم گله دار زاده میزبان علاقمندان بود.

هومن شاهی، مهدی صباغی، محمد اشکان ‌فر، سروش قهرمانلو، سحر شاطری، فرهنگ سرخوش نقش آفرینان این تئاتر بودند که ایفاگر داستانی بودند که در طی آن با فراخوان انتشاری توسط شخصی به نام فریدون، بازیگران برای تشکیل یک گروه موسیقایی جهت اجرا در خارج از کشور، در ناحیه ای جنگلی واقع در نقطه صفر مرزی دور هم جمع می شوند.

نکته قابل توجه در این نمایش که دو قطعه از آلبوم «زمستان» گروه «نیوش» نیز در آن اجرا شد، حضور 4 بازیگر ـ موزیسین برجسته از جمله سروش قهرمانلو (نوازنده سه تار الکتریک)، «هومن شاهی» (خواننده)، فرهنگ سرخوش (گیتار فلامنکو) و سحر شاطری (درامز و کاخن) بود که در کنار فعالیت های موسیقایی خود، به حضور در عرصه تئاتر نیز توجه ویژه دارند.

گفتنی ست، حسن جودکی (به عنوان مدیر تولید)، رضا رزم (طراح صحنه)، رضا مرتضوی (مشاور موسیقی)، محمد صادق زرجویان (طراح گرافیک)، الهام خداوردی (دستیار کارگردان و برنامه ریز)، بهاره سلیمانی (منشی صحنه)، آرمان اسماعیلی و سجاد دلیری (مدیر صحنه)، سیروس تیموری‌ نیات (دستیار طراح صحنه)، محمد سلیمان (تصویرساز)، رویا آذر (جامه دار)، شیرین اسماعیلی (مشاور لباس)، فریبرز دارایی (مدیر روابط عمومی) و ایلیا شمس (مدیر تبلیغات) در این پروژه حضور داشته اند.  
مهرداد کوروش نیا که نویسندگی و کارگردانی «چهارمین شنبه» را بر عهده داشته، متولد آبان سال 1358 و دارای مدرک کارشناسی تئاتر با گرایش ادبیات نمایشی از دانشگاه سوره و کارشناسی ارشد تئاتر با گرایش ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر و معماری است که با تاسیس گروه نمایشی «درنگ» در سال 80 فعالیت های جدی خود را در این عرصه آغاز می کند.

کارگردانی نمایش های «خواستگاری»، «مسیح»، «آواز ستاره ها»، «آقا لیلا»، «درخت ها»، «آخرین نامه»، «کابوس یک رویا»، «مونس»، «قرار» و . . . همراه با حضور در جشنواره های مهم داخلی و خارجی از جمله کشورهای ارمنستان، آلمان و ایتالیا تنها بخشی از فعالیت هایی ست که در کارنامه هنری وی به ثبت رسیده اند. 

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005