فروش اینترنتی آلبوم «حسم کن» اثر آرش کوچکان آغاز شد

« بازگشت به لیست | پنجشنبه 1 شهریور 1397 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ علیرضا کرمی اصل: آلبوم «حسم کن» به خوانندگی و آهنگسازی آرش کوچکان برای خرید آنلاین در سایت های مرجع قرار گرفت.  

این آلبوم که توسط موسسه خانه هنر جوان منتشر شده است، شامل 11 قطعه به نام های «جدی نگیر»، «حسم کن»، «ازت دلخورم»، «آخرین راه»، «بی خیال»، «کنار من نفس بکش»، «خسارت»، «من و تو»، «ازت ممنونم»، «قول یه مرد» و «برف» است که ترانه های آن توسط مصطفی اعلایی، شعله احمدزادگان و فرشته ملک محمود (دنیز) سروده شده اند.

امیرحسین کیانپور (دودوک و پن فلوت)، مقداد گوهرنیا (هارمونیکا)، سینا نباتی (ویولن)، صالح حدیدی (گیتار الکتریک)، محمدرضا رحیم پور (پیانو)، احسان حائری (گیتار اسپانیش)، متین آزادی (گیتار باس)، اشکان یاوری (درامز)، آرش فرزانه (گیتار آگوستیک و گیتار الکتریک)، علیرضا خوشنامفر (پرکاشن) نوازندگان این آلبوم هستند و الهه چهره ساز طهرانی به عنوان همخوان در این اثر هنرنمایی کرده است.

تهیه کنندگی آلبوم «حسم کن» را علیرضا فرهادی و همچنین حامد بادبان و گلچهره جابریان به ترتیب مدیر برنامه و مدیر اجرایی بر عهده داشته اند.

آرش کوچکان متولد 14 فروردین سال 62، از سن 14 سالگی نوازندگی گیتار را به صورت خودآموز آغاز کرد و سپس نزد استاد محمد رضوانی دوره آموزش های تکمیلی را گذراند. در 20 سالگی همزمان ضمن همکاری با گروه های متعدد، وارد دانشکده کنسرواتوار تهران شد و در رشته ساز جهانی فارغ التحصیل گردید و مدتی بعد اولین استودیوی شخصی خود را راه اندازی کرد.

وی به عنوان یکی از اعضای انجمن صنفی هنرمندان موسیقی ایران که تا پیش از آلبوم «حسم کن» فعالیت هایی منوط به آهنگسازی و تنظیم کنندگی داشت، ساخت موسیقی متن آثاری چون  «وقتی فرشته می شوی»، «شوخی با آقای آفتاب»، «تهران نو»، مسابقه «ستاره بیست» و همکاری با خوانندگان متعددی را در کارنامه هنری خود دارد.  

گفتنی ست، علاقمندان به خرید قطعات آنلاین این آلبوم می توانند به سایت های بیپ تونز و ریتمو مراجعه کنند.  

                             

 

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005