متن ترانه را بخوانید و آن را دانلود کنید

تک قطعه «پنبه زن» با مضمون اجتماعی به خوانندگی شویراد منتشر شد

« بازگشت به لیست | یکشنبه 11 شهریور 1397 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

اختصاصی سل.نیوز/ لیا شیرازی: تک قطعه اجتماعی «پنبه زن» با صدای شویراد و تنظیم دانیال شهرتی در کانال خواننده، برای دانلود قرار گرفت.

در این تک قطعه که آخرین اثر با شعر و ملودی جهانبخش پازوکی محسوب می شود، فرژام مکلی (کمانچه)، مهدی بابایی (گیتار) و رامبد رأفت (گیتار باس) نواخته اند.  

تک قطعه های «زندونی» با ترانه ای از سایه عظیما و موسیقی دانیال شهرتی و «گذشته» با شعر و ملودی نیکان کهن و تنظیم کنندگی سپهر رسولی، آخرین آثاری هستند که پیش از «پنبه زن» با صدای شویراد منتشر شده اند.

همچنین ایشان که بجز خوانندگی در زمینه نویسندگی و سرودن شعر تبحر دارد، دوم خرداد ماه از ساعت 15 با همکاری امور فرهنگی دانشگاه پیام نور، دبیری اولین کانون هنری «ادب نامه» را بر عهده داشت.

در این جلسه علاوه بر شعرخوانی، نقد و بررسی کتاب های «باران دیده» و «دزدانه نگاه» در دستور کار قرار داشت و بهمن بنی هاشمی و احسان ناصری به عنوان پژوهشگر و سید حامد احمدی، حیدر نصیرنژاد، دکتر ملیحه کریمی پناه و مژگان اکبری مهمانان این برنامه در سالن شهید عضدی بودند.

شویراد که فارغ التحصیل کنسرواتوآر تهران است و از سال 80 آموزش موسیقی ایرانی و دستگاهی را نزد استاد صدیف آغاز می کند و با شرکت در دوره مستر کلاس ماریو تقدسی و بهره گیری از آموخته های اساتیدی همچون مرحوم كمال پورتراب و مرحوم محمد نورى، دانش خود را در زمینه موسیقی کلاسیک و پاپ نیز گسترش می‌ دهد، این روزها در حال جمع آوری قطعات نخستین آلبوم خود است.

لازم به ذکر است، علاقمندان به ارتباط بیشتر با آثار این هنرمند می توانند از طریق کانال و صفحه ایشان به نشانی Telegram.me/Shuirad_music_channel و  www.instagram.com/shuirad  وی را دنبال کنند.

 

* در ادامه می توانید متن ترانه قطعه «پنبه زن» را بخوانید و آن را دانلود کنید:

پنبه زن پنبه بزن / بالش پر قو ندارم

سر من روی زمین / نای گفت و گو ندارم

.

بچه‌ها پریده رنگ / گرسنگی دردشونه

نگو نه! علامتش / همین رخ زردشونه

.

همه‌ هستی من / همین گلیم نخ‌ نماست

این گلیم نخ‌ نما / تنها امید بچه‌ هاست

.

پنبه زن پنبه بزن . . .

.

من رو شونه‌هام دارم / بار زیادی می‌ برم

عمر من تموم شد و / از خودم بی خبرم

.

قاصدک برو . . . برو / از قول من بگو بهش

این گلیمم مال تو / از زیر پاهامون بکش

 

پنبه زن پنبه بزن . . .

.

بگو سرزمین من / یه دشت حاصلخیزه

بگو هر خطه‌ اون / از برکت لبریزه

.

من که رو خاک زرخیز / به دنیا اومدم

چرا سهم من خسته / انقدر ناچیزه

.

پنبه زن پنبه بزن . . .

.

.

 

 

 

 

ارسال نظر
مینا ع م : درد جامعه
0 0
با سلام و احترام به نظرم به گونه ای درد جامعه و مشکلات زمانه رو بیان میکند در قالب شعر و این درد پنبه و نداف است دردناک هست
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005