+ متن ترانه و امکان دانلود

«معجزه» حامد همایون به مناسبت ایام سوگواری سالار شهیدان منتشر شد

« بازگشت به لیست | یکشنبه 25 شهریور 1397 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ افرا مهدیان: تک قطعه «معجزه» با صدا و ملودی حامد همایون به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری امام حسین (ع) و یاران باوفایش منتشر شد.

ترانه این اثر را سهیل حسینی سروده و تنظیم کنندگی آن نیز بر عهده سامان امامی بوده است. همچنین این قطعه که تهیه کنندگی آن را موسسه فرهنگی ـ هنری ترانه شرقی به مدیریت محسن رجب پور بر عهده داشته، توسط محمد فلاحی میکس و مسترینگ شده است.

وی پیش از این، در اوایل ماه جاری، قطعه «باور» را با ترانه ای از آصف آریا و حمیدرضا یوسفی و تنظیم کنندگی سامان امامی منتشر کرده بود که مورد توجه طرفدارانش قرار گرفت.

همچنین حامد همایون به تازگی با حضور در برنامه رادیویی موسیقی محور «ارغنون» به تهیه کنندگی فرهاد دهنوی درباره ماندگاری خوانندگان پاپ در عرصه هنر به بحث و تبادل نظر پرداخت. در این برنامه که هر پنجشنبه ساعت 21 از رادیو گفتگو پخش می شود،  سامان امامی مجرد (آهنگساز)، امیر حسینی نژاد (ترانه سرا) و محسن رجب پور (مدیرعامل ترانه شرقی) نیز به عنوان مهمان حضور داشته اند.

همچنین حامد همایون که با قرار گرفتن مقابل دوربین فیلم سینمایی «ماموریت غیر ممکن» به کارگردانی یعقوب غفاری و نقش آفرینی جمشید هاشم پور و پادینا رهنما، امسال تجربه حضور در سینما را نیز پشت سر گذاشته، در این فیلم که یک طنز اجتماعی با محوریت فرار مغزهاست با امیرعباس گلاب و رضا یزدانی همبازی شده است.

حامد همایون که طی سال جدید، بیشتر روی تور کنسرت های خارجی خود و حضور در برنامه های تصویری رسانه ملی متمرکز بوده، با وجود برگزاری اجراهای متعدد، تنها یک آلبوم به نام «دوباره عشق» در کارنامه هنری خود دارد که دی ماه 95 در قالب 18 قطعه به نام های «دیوونگی»، «قسمت»، «چه عشقی»، «نگاهم کن»، «دوباره عشق»، «می روم»، «بارون که زد»، «چنین کنم، چنان کنم»، «مجنون»، «دنیای من»، «خدا همین حوالیه»، «شیدایی»، «به چشمات قسم»، «چتر خیس»، «مردم شهر»، «آه نکش»، «جادوی نگاه» و «هیهات» منتشر شده که ساخت موسیقی آن بر عهده سامان مانی، مسعود جهانی و سپهر شاکری بوده است.

 

* در ادامه می توانید متن ترانه «معجزه» را بخوانید و آن را دانلود کنید:

خوبترین، حال و هوای دلم
کاش بمانی تو برای دلم

.
من به تو وابسته ترین آدمم
دور شوم، خسته ترین آدمم

.
جامِ جهان تشنه لب های توست
مست شد و دست از این خانه شست

.
معجزه کن! خوبترین خوبِ من
عشق ترین آدمِ محبوبِ من

.
زلفِ پریشان شده در باد را
دلبرِ دلداده آزاد را

.
بند بزن؛ بندِ دلم پاره شد
عاشق دیوانه ات آواره شد

.

روی نگیر از نفس افتاده ام
دست خودم نیست که دلداده ام

.
گوشه چشمِ تو، چه ها می کند

در دل من معجزه ها می کند

.
زلفِ پریشان شده در باد را . . .

 

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005