به نویسندگی و کارگردانی «مهرداد هنرمند»

اجرای نمایش «کابوس های دنباله دار» با موسیقی کیهان اکبری به پایان رسید

« بازگشت به لیست | ﺳﻪشنبه 10 مهر 1397 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ پرنیان نوایی: اجرای عمومی نمایش «کابوس های دنباله دار» با موسیقی کیهان اکبری به کار خود در پردیس تئاتر شهرزاد پایان داد.

این تئاتر اجتماعی به نویسندگی و کارگردانی مهرداد هنرمند به عنوان نمایش برگزیده نخستین جشنواره تئاتر شهرزاد و دارای مقام سوم در جشنواره نفت اهواز، طی روزهای دوم تا نهم مهر در سالن یک تئاتر شهرزاد از ساعت 18 به مدت 70 دقیقه میزبان علاقمندان بود و داستان سه شخصیت اصلی به نام ملودی، امید و هاشم را به تصویر می کشید که با دیدن عکس چاپ شده دختری در روزنامه که خودکشی کرده است، به گونه ای با کابوس های وی مواجه می شوند.

مهرداد بخشی، الناز ابروش، برنا انصاری، سودابه جعفرزاد، عارف گم زاد و ناژین چهره سیمین بازیگران این تئاتر بوده اند. همچنین مهرداد هنرمند بجز کارگردانی و نویسندگی، طراحی لباس و دکور را نیز بر عهده داشته است.

فرزام محمدی (دستیار کارگردان)، میثم نادری (طراح پوستر)، امید امینی (مدیر صحنه)، سارا مددی (منشی صحنه)، آرمین طیب نعیمی (طراح نور)، پرنیان امیر انتخابی و آیدا نوشالی (روابط عمومی)، امیر جهانی، آرین رستمی، فرزام محمدی و حمیدرضا عطائی (صحنه یاران) دیگر عوامل این نمایش هستند.    

کیهان اکبری که ساخت موسیقی ««کابوس های دنباله دار» را بر عهده داشته، متولد بهمن سال 1370 در رشت و دانش آموخته کنسرواتوآر موسیقی تهران است که از سن 15 سالگی به صورت خودآموز شروع به یادگیری موسیقی می کند و از سال 91 نیز به صورت تخصصی وارد این عرصه با علاقمندی به موسیقی الکترونیک می شود. اولین تجربه وی در زمینه ساخت موسیقی تئاتر به نمایش «مکانیک» به نویسندگی و کارگردانی مهرداد هنرمند برمی گردد.

وی که سابقه ساخت موسیقی چند فیلم کوتاه را نیز در کارنامه هنری خود دارد، از نمایش «کابوس های دنباله دار» به عنوان دومین تجربه همکاری خود با مهرداد هنرمند نام می برد.

کیهان اکبری در این باره طی گفتگویی اختصاصی توضیح داد: «با توجه به داستان این نمایش، سبک های امبینت و ارکسترال را برای آن انتخاب کردم چرا که موسیقی تاثیرگذاری هر صحنه را دوچندان خواهد کرد و می تواند در القا حس اثر بگذارد».

وی افزود: «همچنین موسیقی آن در ابتدا از توهمات و در انتها از  ترس های شخصیت های داستان الهام گرفته شده است و من تمام سعی خود را به کار گرفتم تا موسیقی، نزدیک به حس و حال و موقعیت های شخصیت نمایش باشند».

لازم به ذکر است، پردیس تئاتر شهرزاد به عنوان محل برگزاری این نمایش در تهران، خیابان حافظ، خیابان نوفل لوشاتو، پلاک 74 واقع شده است.

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005