«محمدرضا علیقلی» ساخت موسیقی فیلم «ما همه با هم هستیم» را آغاز کرد

« بازگشت به لیست | دوشنبه 16 مهر 1397 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ شیما مقامی: «محمدرضا علیقلی» ساخت موسیقی فیلم «ما همه با هم هستیم» به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه کنندگی سیدرضا میرکریمی را آغاز کرد.

این آهنگساز که پیش از این با حضور به عنوان آهنگساز در فیلم های «امکان مینا» ساخته کمال تبریزی و «خیلی دور، خیلی نزدیک» و «دختر» اثر رضا میرکریمی، موفق به کسب سیمرغ بلورین شده بود، این بار نیز موسیقی اثر مشترک این دو کارگردان ـ که از آن به عنوان پربازیگرترین فیلم سینمای ایران یاد می شود ـ را خواهد ساخت.    

در توضیح داستان «ما همه با هم هستیم» آمده است: این فیلم روایتی کمدی از سقوط یک هواپیما و رازهای مسافران آن است که مهران مدیری، محمدرضا گلزار، لیلا حاتمی، ویشکا آسایش، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، مانی حقیقی، جواد عزتی، سروش صحت، حسن معجونی، مهران غفوریان، نادر فلاح، سیروس گرجستانی، علی شادمان، رضا ناجی، سام نوری، فرزین محدث، بهادر مالکی، یداله شادمانی، محمدمهدی حسینی‌نیا، شیرین آقا کاشی، بهزاد قدیانلو، اشپیتیم آرفی، لیدا فتح‌اللهی، شیوا بلوچی، دانیال کاظمی و . . . در آن ایفای نقش کرده‌ اند.

گفتنی ست، محمدرضا علیقلی به عنوان یکی از نامدارترین آهنگسازان ایرانی در عرصه موسیقی متن، متولد سال 1339 در تهران است که از 14 سالگی زیر نظر وانکو نادینف استاد بلغاری خود، نوازندگی ترومبون و آموزش آهنگسازی را آموخت و سرانجام در عرصه حرفه ای ساخت موسیقی فیلم و سریال فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد.

وی موسیقی متن بیش از 140 فیلم و سریال را ضمن همکاری با کارگردان های بنامی همچون رضا میرکریمی، رخشان بنی اعتماد، رسول صدرعاملی، ابوالفضل جلیلی، کیانوش عیاری، علیرضا داوودنژاد، مهدی صباغ زاده و . . . برای فیلم هایی مانند «رهایی»، «بازجویی یک جنایت»، «میلاد»، «بهار»، «پرواز در شب»، «خاک سیمرغ» و . . . . ساخته است و آلبوم های «آوای زمین»، «ماه کولی»، «جزیره قشم»، «خیلی دور، خیلی نزدیک» و «با نوای کاروان» را در کارنامه هنری خود دارد.

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005