تور کنسرت های اروپایی «محسن یگانه» با اجرا در بلژیک به پایان می رسد

« بازگشت به لیست | ﺳﻪشنبه 17 مهر 1397 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 2 )

اختصاصی سل.نیوز/ سامان قهرمان زاده:  تور کنسرت های اروپایی «محسن یگانه» بیست و یکم مهر ماه با اجرا در بروکسل به پایان خواهد رسید.

محسن یگانه در این تور کنسرت پاییزی، ابتدا 29 سپتامبر برابر با 7 مهر ماه با طرفدارانش در دوسلدورف آلمان دیدار کرد و سپس به ترتیب در دوم اکتبر (10 مهر) و ششم اکتبر (14 مهر) در اشتوتگارت آلمان و وین اتریش به روی صحنه رفت.

سالن Audiotorium Jacques Brel در بروکسل بلژیک آخرین مقصد محسن یگانه خواهد بود تا بدین ترتیب خواننده قطعات پرطرفدار «بعد تو»، «عبور»، «فکر تو» و «دیوار» (ورژن جدید) که طی سال جاری منتشر شده اند، پس از کسب موفقیت در تمدید پر تکرار اجرای کنسرت های داخل کشور، این بار موفقیت در تور کنسرت اروپایی را به کارنامه هنری اش در سال 97 ثبت کند.

بجز کنسرت وین که در ساعت 20 به وقت محلی برگزار شد، ساعت برگزاری سه کنسرت دیگر 21 انتخاب شده است. این اجراها توسط کمپانی «تار پروداکشن» به تهیه ‌کنندگی مجید عبدی با بلیت هایی که بین 41 تا 122 یورو قیمت گذاری شده اند، برگزار شدند.

گفتنی ست، وی سال گذشته نیز طی تور کنسرت اروپایی خود که در سپتامبر 2017 برگزار شد، با هوادارانش در استکلهم، گوتنبرگ، مونیخ، فرانکفورت، آمستردام و کپنهاک دیدار کرده بود.

لازم به یادآوری ست، محسن یگانه پیش از این و در اولین کنسرت تابستانه اش در پایتخت، ضمن مواجه با استقبال طرفدارانش و تمدید مداوم، طی روزهای 17، 18، 19، 29 ، 30 و 31 مرداد، 10، 11 و 12 شهریور در برج میلاد تهران با همکاری موسسه فرهنگی ـ هنری آوای فروهر به روی صحنه رفت تا همچنان با اجرای 55 سانس کنسرت در شهرهای مختلف طی تابستان 97 یکی از پروفروش ترین خوانندگان موسیقی پاپ محسوب شود.

 

 

ارسال نظر
Atish : درباره کنسرت ها
0 0
چقدر خوب که کنسرت های اقای یگانه با استقبال زیادی رو به رو شده و همین که ایشون جزو بهترین های موسیقی پاپ ایران هستن باعث شده که هم در داخل و هم در خارج از کشور مورد استقبال طرفدارانشون قرار بگیرن
رها : .
0 0
از نظر من موفقيت بزرگي است كه يك هنرمند هم در داخل كشور هم در خارج مورد استقبال قرار بگيرد
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005