به خوانندگی عیسی سلیمیان و سرپرستی محسن آقایی

اجرای قطعات بومی گروه بندری «آوای موج» در تالار وحدت تهران

« بازگشت به لیست | شنبه 5 آبان 1397 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ فرهاد فرحبخش: کنسرت بندری گروه «آوای موج» به سرپرستی و نوازندگی نی انبان «محسن آقایی» هفتم آذر ماه در تالار وحدت به روی صحنه خواهد رفت.

در این اجرا که از ساعت 21:30 به خوانندگی عیسی سلیمیان کار خود را آغاز خواهد کرد، علیرضا فرحی (پرکاشن)، سیاوش آزاد (تمپو)، فرهاد گلگون (دم دم)، امین باسره (عود)، میثاق نامی (قانون)، فرهاد راد (ضرب و تمپو)، مجید مراد پور (گیتار بیس) به عنوان اعضای ارکستر، ساز خواهند نواخت. همچنین مهدی عبدی اجرای حرکات آیینی را بر عهده دارد.

حسین برون (به عنوان مدیر هماهنگی)، احسان میرضیایی (مدیر اجرایی)، زهرا همتی (مدیر مسئول موسسه فروغ فلق)، بهروز فرح شیرازی (مدیر روابط عمومی)، قاسم فاله (آهنگساز)، سهند امامزاده و ایمان قاسمی زاده (تنظیم کننده) دیگر افرادی هستند که در برپایی این کنسرت، با گروه «آوای موج» همکاری داشته اند.

«های یار بالا»، «پاپلنگو»، «چوپی کردی»، «چهار دستمال»، «خیامی»، «یزله»، «نیمه»، «آوو بردوم»، «دریا دریا»، «یمبو سئنه»، «عروسی بوشهری»، «دیندی یار»، «سمبو سیاه» و «نوبان» از جمله قطعات منتخب برای اجرا در این کنسرت هستند که همگی برگرفته از قطعات بومی و مقام های محلی جنوب کشور و برگزیده ای از آلبوم جنوبی این گروه هستند که به زودی منتشر خواهد شد.

محسن آقایی که سرپرستی این گروه را برعهده دارد، متولد هشتم خرداد سال 1370 در بوشهر است که به مدت 12 سال سرپرستی و نوازندگی نی انبان را در گروه آوای موج بر عهده دارد و توانسته سه سال پیاپی حضور در جشنواره بین المللی موسیقی فجر (از سال 1394 الی 96 ) را در کارنامه هنری این گروه ثبت کند.

وی آموزش موسیقی را نزد استاد حسین دریس زاده آغاز می کند و این مسیر را در کنار پیشکسوتان و بزرگان موسیقی نواحی ادامه می دهد.

کسب سه دوره مقام اول تک نوازی ساز نی انبان در بین سازهای بادی در ششمین، هفتمین و هشتمین جشنواره زاگرس نشین، کسب مقام اول در نهمین و دهمین جشنواره جوان، نگارش به عنوان پژوهشگر مقاله «از بدو تولد تا مرگ یک نوزاد» در استان بوشهر، ساخت و انتشار سه آلبوم «عروسی بوشهری»، «مجنون» و «موسیقی جنوب»، حضور در تمام جشنواره های کشور و رکورد دار 13 جشنواره ملی در سال 1395، اجرای کنسرت های متعدد به همراه گروه «آوای موج» در بوشهر، تهران و بیش از نیمی از استان های کشور و کشورهای ارمنستان، تاجیکستان، عمان، آلمان و . . . تنها بخشی از مواردی ست که در کارنامه هنری وی به ثبت رسیده اند.

گفتنی ست، علاقمندان به حضور در این کنسرت می توانند از طریق سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com به صورت آنلاین بلیت خود را خریداری کنند.  

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005