به سرپرستی و خوانندگی «سهیلا پورگرامی»

آغاز تمرینات گروه بانوان «آوای مهربانی» برای دو کنسرت در استودیو بیتس

« بازگشت به لیست | یکشنبه 6 آبان 1397 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

اختصاصی سل.نیوز/ لیا شیرازی: «سهیلا پورگرامی» سرپرست و خواننده اصلی گروه بانوان «آوای مهربانی» از آغاز تمرینات این گروه برای دو اجرای پیش رو خبر داد.

این گروه که پیش از این، اول شهریور ماه در تالار وحدت با همراهی گروه حرکات آیینی «سماع» از ساعت 14 برنامه ای قابل تامل را برای بانوان به روی صحنه برد، در تازه ترین اجرای خود با ارکستری متشکل از فروغ فاضلی (پیانو)، سحر شاطری (پرکاشن)، رخساره رستمی (عود)، سوگل ضامنی (تار)، مینو قاسم پور (قانون)، طراوت باباخانلو (فلوت) و صبا ضامنی (خواننده) به روی صحنه خواهد رفت.

سهیلا پورگرامی در گفتگوی اختصاصی با سل.نیوز درباره تازه ترین کنسرت های گروه «آوای مهربانی» توضیح داد: «بیست و دوم آذر اجرایی را ویژه بانوان خواهیم داشت که احتمالا مانند کنسرت «رد پای خاطره» همراه با حرکات آیینی خواهد بود و هشتم و نهم دی ماه نیز کنسرتی مختلط را در تالار وحدت به روی صحنه خواهیم برد که در این اجرا 14 نوازنده به همراه خوانندگان خانم و آقا در کنار هم هنرنمایی خواهند کرد. همچنین تنظیم مجدد قطعات منتخب بر عهده سینا ذکایی بوده است».

وی ادامه داد: «آثاری که در این کنسرت اجرا خواهد شد، قطعاتی نوستالژی در سبک پاپ - سنتی هستند که رد پای خاطرات و خواننده های صاحب نام ایرانی که همواره نام و آثارشان در ذهن و قلب و جان ما باقی می ماند را برای مخاطب تداعی خواهند کرد. همچنین بخشی از این کنسرت به قطعاتی از موسیقی فولکلوریک اختصاص داده شده که قسمت اعظم آن متعلق به موسیقی اقوام آذری ست».

سهیلا پورگرامی در پایان صحبت هایش اشاره کرد: «به اعتقاد من، موسیقیدانان و در کل هنرمندان نسبت به اتفاقات و روحیات مردم در هر سرزمینی مسئول هستند و موظفند با ارائه آثاری منطبق بر شرایط جامعه، از لحاظ روحی مخاطبین را در شرایط بهتری قرار دهند. با توجه به مشکلاتی که امروزه همگی در جامعه با آن ها مواجه هستیم و موضوع که طیف زیادی از مردم به سمت افسردگی پیش می روند لذا تصمیم گرفتیم برای این دو کنسرت، آثاری را انتخاب کنیم که شنیدن و زمزمه آن ها بتواند حال مخاطبینمان را بهتر کند و شب خاطره انگیزی را برایشان رقم بزند».

لازم به ذکر است، در واپسین ساعات پنجم آبان ماه این گروه اولین تمرینات خود را برای اجرا در استودیو بیتس آغاز کرد و به زودی چگونگی تهیه بلیت کنسرت گروه بانوان «آوای مهربانی» از طریق رسانه ها اعلام خواهد شد.   

 

ارسال نظر
طاهره از مشهد : .
0 0
چقد خوبه که تو ایران خانماهم دارن کم کم کار میکنن کاش تو شهر ما هم میذاشتن کنسرت بذارن 😖
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005