برگزاری تازه ترین جلسه «خانه ترانه» با مدیریت روزبه بمانی در سالن سرنا

« بازگشت به لیست | یکشنبه 20 آبان 1397 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 3 )

اختصاصی سل.نیوز/ فواد راسخ نیا: تازه ترین جلسه «خانه ترانه» بیست و چهارم آبان با مدیریت و اجرای روزبه بمانی برگزار خواهد شد.

در این جلسه که پنجشنبه از ساعت 14 در سالن سرنا واقع در خیابان انقلاب، نرسیده به بهار جنوبی، ساختمان آریا، طبقه چهارم کار خود را آغاز خواهد کرد، ترانه های انتخاب شده ای که از طریق ربات تلگرام afshinyadollahibot به دست خانه ترانه رسیده، اجرا و مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

همچنین علاقمندان می توانستند از طریق سایت سرنا به نشانی Www.IranSorna.com بلیت حضور در این جلسه را خریداری کنند که در حال حاضر تمامی بلیت ها با قیمت 5 هزار تومان به پایان رسیده است.

روزبه بمانی، ترانه سرای صاحب نام، خواننده و بازیگر که پس از درگذشت زنده یاد دکتر «افشین یداللهی» با تصمیم هیات مدیره، عهده دار اداره کردن خانه ترانه شد، به تازگی آلبوم «کجا باید برم» را با صدا و ترانه سرایی خود نیز منتشر کرده که مورد استقبال قرار گرفته است.  

این آلبوم شامل 13 ترانه به نام های «کجا باید برم»، «تمرین تنهایی»، «عاشقی»، «من حافظم»، «شلیک»، «به من نگو عاشق»، «خونه قدیمی»، «چالوس»، «جنون»، «سلام»، «بغض سی ساله»، «خودم خواستم» و «خسته شدم» است که تنظیم کنندگی آن ها را سعید زمانی، معین راهبر، اشکان آبرون، مهرداد احمدزاده، هومن نامداری و شجاعت شفایی بر عهده داشته اند.

احسان نی زن و میلاد عالمی (ویولن و ویولا)، فرشید ادهمی، فیروز ویسانلو و فاضل پیش (گیتار)، مهرداد عالمی (ویولنسل)، هومن نامداری (کلارینت) و ابراهیم علوی (عود) نیز نوازندگانی هستند که در این آلبوم هنرنمایی کرده اند.

گفتنی ست، علاقمندان به پیگیری فعالیت روزبه بمانی می توانند به صفحه رسمی او در اینستاگرام با آی.دی Roozbehbemaniofficial مراجعه کنند.

 

 * در ادامه می توانید عکس های زمان برگزاری این جلسه را از نگاه دوربین «فاطمه گچپزان» ببینید:

 

 

ارسال نظر
رها : كارگاه ترانه
0 0
حال و هواي خاص اين كارگاه باعث ميشود كساني كه ميخواهند وارد دنياي ترانه شوند،اعتماد به نفس لازم را كسب كنند.
سودا کلیمانی : ـ
1 0
روزبه بمانی عالیترین ترانه سرا تو ایرانه بینظیرن اصلا 🌹
ایراندخت گیوکی : درود بر شما عالی بوداستفاده کردم ای کاش ...
0 0
تازه وارد وادی ترانه سرایی شدم دوست دارم از بهترین ها خوشه چینی کنم
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005