متن ترانه را بخوانید و آن را دانلود کنید

انتشار «آرزوی داشتن تو»؛ نخستین اثر «علی قادی» با موسیقی «کاوه یغمایی»

« بازگشت به لیست | دوشنبه 21 آبان 1397 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 2 )

اختصاصی سل.نیوز/ لیا شیرازی: نخستین اثر «علی قادی» به نام «آرزوی داشتن تو» با موسیقی کاوه یغمایی برای دانلود در دسترس علاقمندان قرار گرفت.

ترانه سرایی و ساخت ملودی این قطعه که آغازی برای انتشار آلبوم کاملی به تنظیم کنندگی کاوه یغمایی ست، بر عهده خواننده آن بوده است و وی قصد دارد پس از این اثر، تک قطعه «پرسه» را با حال و هوایی زمستانی منتشر کند.

گفتنی ست، علی قادی متولد دی ماه سال 68 در تهران است و موسیقی را از 11 سالگی با فرا گرفتن ساز گیتارکلاسیک نزد برادرش آغاز می کند و سپس دوره های آهنگسازی، تنظیم، صداسازی و نوازندگی گیتار الکتریک را نزد بزرگانی همچون کاوه یغمایی، فرزاد فخرالدینی، ساتگین یغمایی و نیلوفر فرزندشاد به صورت حرفه ای می آموزد.

علی قادی در گفتگوی اختصاصی با سل.نیوز درباره آلبوم خود توضیح داد: «شاگردی نزد کاوه یغمایی باعث شد، ایشان ملودی و ترانه های من را بشنوند و نسبت به نظر مثبتی که داشتند، با لطف و پیشنهادشان از سال 91 ساخت آلبومی در سبک راک ـ پاپ با اشاره ای به موسیقی بلوز در چند قطعه، آغاز شود. این آلبوم شامل 8 قطعه ست که تمامی ترانه ها به همراه 6 ملودی، اثر خودم هستند و زحمت ساخت دو ملودی را کاوه جان کشیدند به اضافه این که تنظیم کنندگی، میکس و مسترینگ آلبوم نیز بر عهده ایشان بوده است. فضای آلبوم عامه پسند است و سعی کرده ایم به سلایق شنوندگان احترام بگذاریم. همچنین تهیه کنندگی آن را برادرم محمد برعهده داشته و رضا کریمی تبار مدیریت نشر کوک نیز آن را روانه بازار موسیقی خواهد کرد».

وی اضافه کرد: «در چند سال زمان تولید، چند قطعه را به طور کامل کنار گذاشتیم و بقیه ملودی و ترانه ها هم تا حد زیادی دستخوش تغییرات اساسی شدند تا در کنار همگام شدن با موسیقی روز، هر قطعه به صورت با کیفیت بالاتری منتشر گردد. برای هر قطعه وقت زیادی صرف کردیم و با این که کلاس های صداسازی و خوانندگی را نزد ساتگین یغمایی گذرانده بودم اما پیش از ضبط نهایی، لطف کردند و مجدد تمام قطعات را شنیدند و برای اجرای بهتر کمک های شایانی به بنده کردند. ضبط وکال در ایران بر عهده محمد احمدی بود که ایشان نیز به نوبه خود در بهتر شدن هر قطعه نقش بسزایی داشتند و میکس و مسترینگ و ضبط سازها هم در کانادا انجام شدند. به هر حال تصمیم دارم، طی چند ماه آثاری را به صورت تک قطعه منتشر کنم تا شنوندگان با سبک و سیاق آثارم آشنا شوند و سپس اقدام به انتشار آلبوم نمایم». 

لازم به ذکر است، علاقمندان می توانند از طریق آی.دی  ali.ghadi در اینستاگرام، آثار علی قادی را پیگیری کنند.

 

* در ادامه می توانید متن ترانه قطعه «آرزوی داشتن تو» را بخوانید و آن را دانلود کنید:

تو که پیشمی تو دنیا بهترین گوشه همینجاست

رد عطر تو عزیزم بهترین مسیر دنیاست

حس روبروت نشستن حس یک رویا رو داره

انگار کنارت تازه میشم باز دوباره و دوباره

بدون، تو همیشه عشق منی

 قطره قطره خون منی تار و پود و جون منی

ببین آرزوی داشتن تو

 شده خواب هرشب من شده اسم رو لب من

تو بگو واسه من دنیا رو زیر و رو کن

از زمین هرچی که ستاره ست آرزو کن

نرو از کنارم تا ابد بمون تو پیشم

تو بری بی صدات یه روزه دیوونه میشم

بدون تو همیشه عشق منی

قطره قطره خون منی تار و پود و جون منی

ببین آرزوی داشتن تو شده خواب هرشب من

شده اسم رو لب من تو شدی تب هرشب من

 

 

 

 

ارسال نظر
شهاب : ارزوی موفقیت
1 0
بسیار موفق و موید باشند، من گوش دادم و به عنوان اولین اثر از خیلی از اثرهای موجود امروز، دلنوازتر بود
اکسیر : بسیار عالی
0 0
پیشنهاد میکنم بشنوید
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005