آلبوم تصویری «خاموشی نزدیک» با آهنگسازی کامیار فانیان منتشر شد

« بازگشت به لیست | جمعه 25 آبان 1397 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ کوثر افشاری: آلبوم تصویری «خاموشی نزدیک» با آواز پارسا حسندخت و موسیقی و نوازندگی سه تار کامیار فانیان توسط موسسه ترنم داوودی کهن روانه بازار موسیقی شد.

در این آلبوم که شامل 10 قطعه به مدت 48 دقیقه است، جاوید ابراهیم پور و سجاد منصوری به ترتیب نی و تنبک نواخته اند.

منصور شیرانی (کارگردان)، حامد بیک (صدابردار)، احسان نوروزی و سیروس یوسفی (تصویربردار)، امیرحسین اعرج شیروانی (تدوین)، انسیه عرفان و سرور نعمت الهی (طراح لباس) دیگر عوامل تولید این آلبوم تصویری بوده است.

کامیار فانیان که آهنگسازی این آلبوم را بر عهده داشته است، متولد آبان ماه 1358 در اصفهان است. وی نوازنده و محقق موسیقی است. فراگیری موسیقی را با آموزش پیانو از شش سالگی آغاز کرد. در ده سالگی به سه تار علاقمند شد و به صورت خودآموز و ابتدایی سه تار نواخت. برای یادگیری صحیح نواختن سه تار و ردیف موسیقی ایرانی، در هفده سالگی به کلاسهای علی بیانی در تهران راه یافت و در ادامه، تصانیف قدیمی و قطعات ضربی را از ارشد طهماسبی، یک دوره ردیف موسیقی دستگاهی را از داریوش طلایی و ردیف میرزا عبدالله و نواخته های صبا و قطعات ضربی را از مسعود شعاری آموخت. در دو دوره آموزش موسیقی حسین علیزاده شرکت کرد و در (مکتب خانه میرزاعبدلله) که محمدرضا لطفی، بنیان نهاده بود، دوره عالی ردیف موسیقی را به پایان برد.

گفتنی ست، علاقمندان به تهیه این آلبوم می توانند از طریق سایت بیپ تونز این اثر را به صورت آنلاین خریداری کنند. 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005