آلبوم موسیقی متن فیلم «پیشونی سفید» ساخته بهنام صبوحی منتشر شد

« بازگشت به لیست | پنجشنبه 1 آذر 1397 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ لیدا رجبی: آلبوم موسیقی متن فیلم سینمایی «پیشونی سفید 1» به آهنگسازی بهنام صبوحی توسط موسسه فرهنگی ـ هنری نغمه های ماندگار روانه بازار موسیقی شد.

این آلبوم شامل 40 قطعه به نام های «آمدن عجوزه و ترس آهو»، «عجوزه و آهو»، «عجوزه آهو را گول می زند»، «عجوزه و آهو روی موتور»، «بازار شهر آرزوها»، «سالار و آهو»، «گرگ و روباه»، «جشن تالار عجوزه»، «پایان داستان»، «تیتراژ نخستین و عنوان بندی»، «سالار آهو ر تنبیه می کند»، «آهو انگور را می خورد»، «خرس پلیس و بازی کردن آهو و عجوزه»، «گرگ و روباه به طرف خانه سالار می روند»، «دلتنگی سالار و آهو»، «سالار و خرس پلیس در جنگل»، «میز شام در قصر عفریته»، «داد زدن آهو و کابوس سالار»، «موش وارد قلعه می شود»، «عفریته نگهبان ها را سرزنش می کند»، «موش از دالان های قلعه می گذرد»، «عفریته را خال خالی را جاسوس می کند»، «گرگ با دوربین نگاه می کند – سالار و سوسک در راه»، «گرگ و روباه در سلمانی ـ سالار ـ موش»، «عفریته دستور می دهد موش را به استوانه ببرند»، «خال خالی بسته دارو را به آهو می دهد»، «آهو غذاها را به خال خالی می دهد»،  «روباه و گرگ ـ آمدن سالار و لاک پشت»، «همه در قصر بیهوش می شوند»، «فرار آهوها» و «جنگ نهایی عجوزه و سالار» به همراه 9 قطعه بی کلام است که اشعارشان توسط سید جواد هاشمی سروده شده اند.

شهرزاد بهشتیان، امین زندگانی، سید جواد هاشمی، بهنام صبوحی، سوسن تاجیک، محمد پیرزاد، هومن حاج عبداللهی، امیر غفارمنش، محمدرضا شریفی نیا، امین حیایی و نیلوفر خوش خلق خوانندگان قطعات این فیلم هستند که در استودیو بهنام در سال 90 ضبط شده اند.

سوسن تاجیک به عنوان دستیار آهنگساز در این آلبوم حضور داشته و اشکان موسوی (ویولن و کمانچه) و امید امیری (تار و تنبک) نوازندگانی هستند که در این اثر هنرنمایی کرده اند.

همچنین آلبوم موسیقی فیلم سینمایی «پیشونی سفید 2» که از پانزدهم مهر همزمان با هفته کودک در سراسر کشور اکران شد، به زودی منتشر خواهد شد.

گفتنی ست، بهنام صبوحی آهنگساز موسیقی فیلم، متولد 14 شهریور 48 در تهران است که تا به امروز در آثاری همچون «لیلی»، «خروس»، «عطر ولایت»، «رفیق فابریک»، «نذر»، «زیباشهر»، «اختاپوس / آهوی پیشونی سفید»، «راه در رو»، «زخم زیتون»، «بچه های نفت»، «مینا و غنچه» و . . . حضور داشته است.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005