نخستین اجرای رسمی گروه «ضرب و فوت» همزمان با روز جهانی ایدز

« بازگشت به لیست | پنجشنبه 1 آذر 1397 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ مهرسانا شفقی نژاد: نخستین اجرای رسمی گروه «ضرب و فوت» با همکاری سازمان ملل متحد و دفتر UNAIDS در ایران، دهم آذر ماه در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.

در این اجرا که به مناسبت روز جهانی ایدز از ساعت 20 به روی صحنه خواهد رفت، رضا تاجبخش (به عنوان نوازنده پیانو و کیبورد)، امیر محمدی (ساکسیفون و کلارینت)، علیرضا میرآقا (ترومپت و فلوگل هورن)، سروش عمومی (فلوت و پرکاشن) و داریوش صالح پور (ادوات الکترونیک) در قالب گروه «ضرب و فوت» هنرنمایی خواهند کرد.

در توضیح اولین کنسرت رسمی این گروه که از سال 96 کار خود را با اجراهای متعدد خصوصی آغاز کرده، آمده است: «از آن جا که در این اجرا سفیران کشورها و مدیران دفتار سازمان ملل در ایران و بسیاری از هنرمندان حوزه سینما و موسیقی حضور دارند لذا حضار می بایست لطف کنند و از به همراه آوردن کودکان به این کنسرت خودداری کنند».

گروه «ضرب و فوت» با حضور اعضایی که هر کدام به نوعی از چهره های سرشناس موسیقی محسوب می شوند، سعی دارد شکل تازه ای از موسیقی جز را با استفاده از فضایی روشن و امیدوارانه به تصویر بکشد و اجراهای با استقبال مواجه شده این گروه، حکایت از آن دارد که با وجود کمرنگ بودن رگه های ایرانی پسند در موزیک هایشان، توانسته اند با مخاطب ارتباط خوبی برقرار کنند. دو قطعه منتشر شده این گروه با نام های «قدم زدن در باران» و «باغ پلاستیکی» نیز از این امر مستثنی نیستند.

گفتنی ست، گروه موسیقی «ضرب و فوت» را می توان از طریق آی.دی zarbofoot در اینستاگرام دنبال کرد و علاقمندان به حضور در این اجرا هم می توانند از طریق سایت ایران کنسرت اقدام به تهیه بلیت به صورت آنلاین کنند. 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005