پس از انتشار ویدئوی «سرسام»

«مهدی یراحی» آذر ماه را با کنسرت در برج میلاد پایتخت آغاز کرد

« بازگشت به لیست | جمعه 2 آذر 1397 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ مونا خرمی صدیق: «مهدی یراحی» آذر ماه را با اجرا طی دو سانس در مرکز همایش های برج میلاد پایتخت آغاز کرد.   

وی که مدتی ست مشغول کار بر روی آلبوم عربی خود است و پیش از این نیز در تاریخ 23 آبان در تالار شهید آوینی بندرعباس به تهیه کنندگی سید مهدی درستکار به روی صحنه رفته بود، در کنسرت اول آذر ماه که در ساعت های 18 و 21:30 دقیقه برگزار شد، با طرفداران تهرانی خود دیدار و پرطرفدارترین آثارش را برای حضار اجرا کرد.

همچنین «مهدی یراحی» در آستانه تازه ترین کنسرتش، موزیک ویدئوی «سرسام» را از آلبوم سه گانه اجتماعی اول منتشر کرد.

ایشان در این اثر که همزمان با تولدش آن را به طرفداران خود هدیه داده و امکان دانلود آن را از طریق کانالش به نشانی yarrahimehdi  مهیا کرده، همکاری اش با مونا برزویی را به عنوان ترانه سرا تکرار کرده است.

خواننده آلبوم موفق «آینه قدی» درباره قطعه «سرسام» با موسیقی، میکس و مسترینگ سعید زمانی در صفحه خود نوشت: «ما چشمهاى كاملا وامانده كوريم . . . شايد انتشار اين اثر، با مضمونى تلخ و آزاردهنده در سالروز ميلادم براى عده اى از دوستان و همراهان غيرمعمول و عجيب به نظر بيايد اما خوشحالترم و ترجيحم اين است كه به جهت تعهد و دِينى كه به سرزمينم دارم؛ در زادروزم «سرسام» را منتشر كنيم. به قول شاعر؛ گلویم سوتکی باشد به دستِ کودکی گستاخ و بازیگوش و او یکریز و پی در پی/ دَم گرم ِخودش را بر گلویم سخت بفشارد/ و خواب ِخفتگان خفته را آشفته تر سازد / بدینسان بشکند در من / سکوت مرگبارم را . . . شاعر اين شعر ، رستاخير را پس از مرگش در دستان و بر لبانِ كودكى گستاخ تمنا مى كند اما من درون خود كودك سرخورده اى را مى شناسم كه گستاخ تر از آن است كه براى در هم شكستن رخوتِ مرگبار روزگارش، فرا رسيدن مرگ را تاب بياورد. «سرسام» براى من آيينه اى تمام قد از جهالت من و ماست. اى بسا براى تغيير و تحول، چه بهانه و فرصتى مغتنم تر از سالروزِ ميلاد؟! هر چند ميلاد يك انسان معمولى، چون من!»

فرید ناصری (کارگردان)، احسان نی زن (نوازنده ویولن)، سعید هاشمی (ناظر وکال)، محمد بمانی (تایپوگرافی)، علی عسکری (طراح کاور) دیگر عوامل تولید این قطعه هستند که با همکاری موسسه فرهنگی ـ هنری جام سبز آن را منتشر کرده اند.   

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005