با نوازندگی بردیا صدرنوری و علیرضا چراغچی

کنسرت بی کلام دونوازی «ره عشق» در تالار وحدت برگزار شد

« بازگشت به لیست | جمعه 2 آذر 1397 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ ایمان فرهادی: کنسرت بی کلام دونوازی پیانو و ویولن «ره عشق» با نوازندگی بردیا صدرنوری و علیرضا چراغچی اول آذر ماه در تالار وحدت به روی صحنه رفت.

در این کنسرت که از ساعت 21:30 دقیقه به همت موسسه فرهنگی ـ هنری «راد نو اندیش» برگزار شد، قطعاتی از ساخته های پرویز یاحقی، حبیب‌الله بدیعی، همایون خرم، اسدالله ملک و انوشیروان روحانی در دستگاه های ماهور، اصفهان و چهارگاه اجرا شد.   

بردیا صدرنوری، متولد سال 47 در رشت است که فراگیری پیانو را از ده سالگی با سبک کلاسیک، نزد فهیم ممتازی آغاز کرد. سپس به سبک ایرانی روی آورد و در این راه از آموزش‌ های کیومرث پارسای بهره برد. از سال 66 تاکنون کنسرت‌ های متعددی را به صورت تکنوازی، گروه ‌نوازی و همنوازی در همکاری با گروه ­های موسیقی «خنیا» به سرپرستی ‍‍بانو پری ملکی، «مهر» به سرپرستی آقای ناصر ایزدی و «سیمرغ» به سرپرستی آقای افشین قرشی اجرا کرده است. وی همچنین سرپرستی گروه موسیقی «مهرآور» را برعهده دارد. ایشان تحصیلکرده رشته مهندسی صنایع در دانشگاه صنعتی امیرکبیر و نیز دکترای مدیریت استراتژیک است. از بردیا صدرنوری کتاب «طرح جامع موسیقی کشور» و آلبوم‌های موسیقی «زندگی جاریست...»، «آوای زندگی» و «خاطره‌ها» منتشر شده است. وی در آلبوم موسیقی «بهانه تو» به آهنگسازی ناصر ایزدی به همنوازی پیانو با آواز استاد مهدی فلاح پرداخته است. همچنین جشنواره و جایزه استاد همایون خرم ویژه کودکان و نوجوانان بر اساس طرحی از وی و با مدیریت ایشان برگزار می شود.

در بیوگرافی علیرضا چراغچی (نوازنده و مدرس ویولن، کمانچه و تنبک) نیز آمده است: وی متولد سال 48 در تهران و فوق دیپلم موسیقی از آکادمی موسیقی ایران است که سرپرستی گروه «رهروان عشق»، نوازنده ارکستر «همنوازان» صدا و سیما و گروه موسیقی «مولانا»، برگزاری کنسرت های متعدد در داخل و خارج از کشور، نوازندگی در آلبوم های «خداحافظ»، «تازه به تازه» و «امان از جدایی» با صدای علیرضا افتخاری، آلبوم قسم به خوانندگی کامیا بهزاد و آلبوم های «قدسیان» و «تک درخت» به ترتیب اثر حسام لرنژاد و غلامحسین اشرفی و . . . به عنوان سوابق هنری وی در کارنامه اش به ثبت رسیده است.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005