به رهبری «نیما پناهی ها» با آثاری از «جوزپه وردی»

کنسرت «اپرای ایتالیایی» با اجرای ارکستر و کر «بل کانتو» در تالار وحدت

« بازگشت به لیست | شنبه 10 آذر 1397 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ سونیا باستانی: کنسرت «اپرای ایتالیایی» توسط ارکستر و کر بزرگ «بل کانتو» به رهبری نیما پناهی ها بیست و سوم آذر ماه به روی صحنه خواهد رفت.

این کنسرت که بلیت فروشی آن از 28 آبان آغاز شده، طی یک سانس از ساعت 21:30 دقیقه جمعه، 23 آذر در تالار وحدت به اجرایی متفاوت با رپوتواری تازه ازاپراهای «جوزپه وردی» خواهد پرداخت.

کسری فریدی (پیانیست)، آرش اسد نژاد (کنسرت مایستر)، آناهیتا حسین زاده (سوپرانو کلوراتورا) و بتینا هووسپیان (متسو سوپرانو دراماتیک) اعضای این گروه هستند که در کنار خوانندگان «آواز زیبا» در گروه کر هنرنمایی خواهند کرد.

همچنین شایان حاصلی (فلوت)، نازنین احمدزاده (ابوا)، عرفان فرشی زاده (تیمپاتی)، کسری فریدی (پیانو)، آرش اسد نژاد (ویولن اول)، آرمین قضاتی (ویولن دوم)، دانیال جورابچی (ویولا)، ارسلان علیزاده (ویلنسل) و هادی اسماعیلی (کنترباس) به عنوان نوازنده در ارکستر «بل کانتو» حضور دارند.
این گروه در صفحه اینستاگرام خود به نشانی belcanto_opera_orchestra  نوشت: « با احترام فراوان برای مخاطبان خاص و عزیز بل کانتو که برای گوش و چشم خود ارزش بسیار قائل هستند، علی رقم شرایط اقتصادی فعلی، نرخ بلیت های کنسرت بل کانتو هیچ گونه افزایش قیمت نخواهد داشت».

گفتنی ست، ارکستر و کر بزرگ «بل کانتو» به عنوان تنها برگزارکننده اپراهای ایتالیایی که برای انتخاب اعضای خود آزمون های ورودی کر و کلاس های سلفژ گروهی برگزار می کند، تازه ترین دوره کلاس ای خود را از دهم آبان آغاز کرد و علاقمندان به ثبت نام و پیگیری فعالیت های این ارکستر می توانند با شماره  09302904063 تماس حاصل کنند.

لازم به یادآوری است، علاقمندان به حضور در اجرای این ارکستر می توانند با مراجعه به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com بلیت خود را به صورت آنلاین خریداری کنند.

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005