تازه ترین «کارگاه ترانه» بابک صحرایی با حضور «بابک جهانبخش» برگزار شد

« بازگشت به لیست | شنبه 10 آذر 1397 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 2 )

اختصاصی سل.نیوز/ هانیه اشراقی: «کارگاه ترانه» با مدیریت و اجرای بابک صحرایی در تازه ترین جلسه خود، میزبان «بابک جهانبخش» بود.

در این نشست که هشتم آذر ماه از ساعت 14  با حضور ترانه سرایان، مسئول صفحات هوادارای بابک جهانبخش و اصحاب رسانه برگزار شد، در ابتدای جلسه بابک صحرایی ضمن خوش آمدگویی به حضار، از حضور بابک جهانبخش و همراهی اش برای گذر از لحظه های سختی که اخیرا تجربه کرده است، تشکر کرد و متقابلا جهانبخش نیز از حمایت های وی در تمام روزهای زندگی هنری قدردانی کرد.

سپس ترانه سرایانی که آثارشان برای اجرا انتخاب شده بودند، سروده هایشان را قرائت کردند و کارشناسان برنامه هر قطعه را از لحاظ کلیت قوانین ترانه و خط ملودی، سوژه و محتوا مورد ارزیابی قرار دارند و نکاتی درباره وضعیت ترانه و ترانه سرایی در عرصه فعلی موسیقی ارائه دادند که هر کدام در صورت به کار گیری از طرف ترانه سرایان جوان، می تواند در آینده کاری آن ها مثمر ثمر واقع شود.

در پایان نیز بابک جهانبخش قطعات «دوستت دارم» و «دریا» و یک اثر تازه را با ترانه هایی از بابک صحرایی برای حضار اجرا کرد که مورد استقبال قرار گرفت. همچنین پوریا حیدری در این جلسه به عنوان مهمان ویژه حضور داشت.

* در ادامه می توانید عکس های این جلسه را از نگاه دوربین «هانیه اشراقی» ببینید:

 

ارسال نظر
رها : .
0 0
با توجه به عكسهاي عالي و گزارش جلسه اي جذاب و متفاوت بود
رزا برازنده : کارگاه ترانه
0 0
کارگاه ترانه یه اتفاق خوبه واقعا که باعث شناسایی استعدادای خوب میشه😍😍بابک جهانبخشم که فوق العادست
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005