به سرپرستی و رهبر ارکستری «بهروز قهاری»

اجرای زمستانی گروه موسیقی «هوران» در تالار اندیشه حوزه هنری

« بازگشت به لیست | ﺳﻪشنبه 13 آذر 1397 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ لیا شیرازی: کنسرت گروه «هوران» به خوانندگی استاد مصطفی حسینی و سرپرستی بهروز قهاری سیزدهم دی ماه در تالار اندیشه به روی صحنه خواهد رفت.

در این کنسرت که به همت آموزشگاه موسیقی «بداهه» برگزار خواهد شد، گروه نوازندگان کوبه ای و گروه کر نیز هنرنمایی خواهند کرد. همچنین محمدرضا بداغی (تار)، ملینا فرجی (سنتور)، کیارش بیات (عود)، آکو پرنیان (دیوان)، میترا زلفی (ویلنسل)، امیر احمدی پور، امیر مظاهری و رامین عبداللهی (کمانچه) دیگر نوازندگانی هستند که در کنسرت گروه «هوران» هنرنمایی خواهند کرد و امیرحسین کوثری و محمدباقر دوستی نیز به عنوان همخوان در این اجرا حضور خواهند داشت.

مجید فلاح پور و آیدا امیری مقدم در این کنسرت که از ساعت 19 در حوزه هنری کار خود را آغاز خواهد کرد، به ترتیب مدیریت برگزاری و مدیر اجرایی گروه را بر عهده دارند.

گروه کوبه ای «هوران» متشکل از تمامی سازهای کوبه ای اصیل ایرانی و جهانی، از سال 82 فعالیت هنری خود را با کنسرتی به خوانندگی «پرواز همای» آغاز می کند و در ادامه با همراهی خوانندگانی همچون امین هدایتی، کوروش تهامی و  میلاد رضا پیمود کنسرت های متعددی را در داخل و خارج از کشور به روی صحنه می برد.

این کنسرت که به نسبت شرایط و زمان اجرا، رپرتوآری از قطعات موسیقی تلفیقی، سنتی و عرفانی را برای خود برمی گزیند، اجرای آثاری مشخصا با سازهای کوبه ای را در رأس کار خود قرار داده است که از آن جمله می توان به قطعات قابل تامل «سرود صلح» و «دریای عشق» اشاره کرد.  

قرار است، در کنسرت زمستانی این گروه با حضور 40 نوازنده کوبه ای و 18 نفر کرال، قطعاتی با اشعاری از مولانا و عطار انتخاب شده تا موسیقی عرفانی و عاشقانه ای در معرض شنود مخاطبین قرار بگیرد.

گفتنی ست، علاقمندان به تهیه بلیت این اجرا به صورت آنلاین می توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کرده و یا با شماره 09121071647، 09122072528 و 02177134654 تماس حاصل فرمایند.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :