به مناسبت دومین سالگرد مجموعه «عمارت روبرو»

اجرای «گرگ و میش» با صدای نت های پیانو «فدریکو آلبانیزی» در تالار اندیشه

« بازگشت به لیست | شنبه 17 آذر 1397 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ پرنیان نوایی: کنسرت «گرگ و میش» با نوازندگی پیانو «فدریکو آلبانیزی» (Federico Albanese) موسیقیدان ایتالیایی شانزدهم آذر ماه در تالار اندیشه به روی صحنه رفت.

این کنسرت که به دعوت مسئولین «عمارت روبرو» در دومین سالگرد آغاز کار این مجموعه فرهنگی ـ هنری برپا شد، طی دو سانس در ساعت 19 و 22 در حوزه هنری اجرا گردید.

کنسرت «گرگ و میش» که بلیت فروشی آن از اول آذر ماه در سایت ایران کنسرت آغاز شده بود، در واقع دومین برنامه از پروژه «رزونانس» در ایران ضمن همکاری با سفارت آلمان است  که سال گذشته اولین بخش آن با کنسرت «نور پاییزی» با اجرای «الافور آرنالدز» به روی صحنه رفت.

فدریکو آلبانیزی در سال 1982 در میلان به دنیا آمده و در حال حاضر ساکن پورتو است و سال هاست آثاری در سبک های پاپ، کلاسیک و نئوکلاسیک عرضه می کند که مورد توجه قرار گرفته اند.

ایشان در سال 2007 پس از ملاقات با جسیکا ایناودی (Einaudi Jessica) خواننده و ترانه سرا تک قطعه « La Blanche Alchimie» را منتشر کردند و این مسیر تازه ای برای جدی گرفتن ساز پیانو بود و همکاری مذکور به ساختن و ارائه دو آلبوم منجر شد که به دلیل اهمیت ملی و بین المللی این دو اثر در سراسر اروپا، روسیه و ایالات متحده آمریکا اجرا شدند.

وی در کنار ارائه آثارش در قالب تک قطعه و آلبوم، در زمینه ساخت موسیقی فیلم ضمن همکاری با کارگردانان مختلف ایتالیایی و دیگر کشور فعالیت دارد. 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005