با همراهی آنسامبل و پیانو

کنسرت مستقل ویولن «امین غفاری» در شیراز با استقبال مواجه شد

« بازگشت به لیست | چهارشنبه 21 آذر 1397 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ لیا شیرازی: کنسرت ویولن «امین غفاری» با همراهی آنسامبل و پیانو، بیستم آذر ماه در شیراز به روی صحنه رفت.

امین غفاری، نوازنده بنام ویولن که تا به امروز، بجز پایتخت در شهرهای اراک و اصفهان نیز کنسرت مستقل اجرا کرده، در شیراز قطعاتی از باخ، کرایسلر، مونتی، هانس زیمر و موسیقی های مطرح جهان را برای طرفدارانش نواخت. 

اجرای مذکور که از ساعت 19 در تالار مجتمع آموزشی ـ فرهنگی احسان ضمن همکاری با آموزشگاه موسیقی آرشه کار خود را آغاز کرد، با استقبال قابل تامل هنرجویان و علاقمندان به موسیقی کلاسیک مواجه شد.

همچنین وی در ادامه تور کنسرت هایش در داخل کشور که از سال گذشته و اولین اجرا در تالار وحدت آغاز شده، قرار است ابتدا در تاریخ 10 و 11 دی هر شب طی یک سانس از ساعت 20:30 دقیقه در تالار رودکی برای اجرای رسیتال ویولن به روی صحنه برود که هم اکنون امکان خرید آنلاین بلیت این اجرا در سایت ایران کنسرت برای علاقمندان مهیاست و سپس 28 دی و 5 بهمن به ترتیب در اراک و اصفهان اجرای کنسرت داشته باشد. 

گفتنی ست، امین غفاری که امسال بار دیگر به عنوان سولیست ارکستر سمفونیک تهران در جشنواره فجر بر روی صحنه هنرنمایی خواهد کرد، در تاریخ 8 آذر در بجنورد و 16 آذر در بابل مستر کلاس ویولن برگزار کرد و دوازدهم بهمن نیز این کارگاه آموزشی در تبریز با حضور هنرجویان تکرار خواهد شد.

«امین غفاری» متولد سال 70 و دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته موسیقی از دانشگاه تهران است. کنسرت های مستقل وی در قالب سلونوازی ویولن، به واسطه استقبال مخاطب، نه تنها با اتمام بلیت که حتی با تمدید نیز مواجه شده اند. اجرای «کنسرتو ویولن خاچاطوریان» به همراه ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی، اجرای «کنسرتو ویولن چایکوفسکی» به همراه ارکستر پاسارگاد به رهبری مهدی پناهی و ارائه این مجموعه در قالب سی.دی، اجرای «زمستان ویوالدی» به همراه ارکستر مجلسی ایران به رهبری دکتر منوچهر صهبایی در تالار وحدت، شرکت در آکادمی های معتبر جهانی «کرونبرگ» در آلمان و «آلگرو ویوو» در اتریش و تالیف کتاب «شیوه های تمرینی کنسرو ویولن خاچاطوریان» تنها بخش کوچکی از نقاط عطفی ست که در کارنامه هنری وی به ثبت رسیده اند. همچنین امین غفاری که یکی از 25 نوازنده برگزیده مسابقات جهانی سال 2015 «خاچاطوریان» در ارمنستان است، توانسته به همراه گروه ارکستر پاسارگاد مقام اول جشنواره فجر را به خود اختصاص دهد. کسب مقام اول در ششمین دوره جشنواره جوان و کسب مقام اول جشنواره هنرستان های ایران از جمله دیگر مواردی ست که می توان به آن اشاره کرد.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005