پس از 8 سانس اجرا در پایتخت

آغاز کنسرت های زمستانی گروه «ماکان» با اجرای ویژه در سالن ایرانیان تهران

« بازگشت به لیست | شنبه 24 آذر 1397 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 2 )

اختصاصی سل.نیوز/ فاطمه یوسفی: گروه «ماکان» در کنار اجرای چهار شب در تهران، کنسرت ویژه «ماکان برای همه» را نیز با شرایط خاص در سالن ایرانیان تهران برگزار خواهد کرد.   

کنسرت گروه «ماکان» در تهران که به علت استقبال طرفداران، پس از اجرا در تاریخ 5 و 6 آذر برای روزهای 25 و 26 همین ماه تمدید شد تا این گروه آخرین ماه پاییز را با 8 سانس اجرا در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی پایتخت به پایان برساند، با شرایط خاصی با عنوان «ماکان برای همه» طی روزهای 3 و 4 دی ماه از ساعت 19 در سالن همایش ایرانیان به روی صحنه خواهد رفت.

تهیه کنندگی این کنسرت که در کنار همزمان بودن با زادروز امیر مقاره، بلیت آن به منظور حمایت از مخاطبین با قیمت 45 هزار تومان به طور ثابت برای تمام جایگاه ها در نظر گرفته شده است را موسسه آوازی نو با مدیریت حسن اردستانی برعهده دارد. همچنین مسئولیت سرپرستی و مدیریت هنری گروه و رهبری ارکستر را به ترتیب یاشار خسروی و امیرمیلاد نیکزاد را در این گروه برعهده دارند.  

امیر مقاره و رهام هادیان خوانندگان گروه «ماکان» با انتشار ویدئوهایی ضمن اعلام خبر اجرای این کنسرت ویژه اظهار داشتند: «به منظور جبران لطف و محبت تمام عزیزانی که با حمایت از کنسرت های پاییزی گروه، باعث تمدید چندباره آن شدند و با توجه به این که بعضی از دوستان هنوز نتوانسته اند، در کنسرت های ما حضور داشته باشند، تصمیم به اجرای کنسرتی با بلیت های ارزان قیمت گرفتیم چرا که شادی و رضایت مخاطبینمان از هر مساله دیگری برای ما مهمتر است».

گفتنی ست، ماکان بند که آخرین قطعه خود را با نام «یه عصر خوب» با ترانه و ملودی نیلوفر منصوری، تنظیم کنندگی امیرمیلاد نیکزاد و نوازندگی گیتار مهرداد معافی اواخر آبان 97 منتشر کرده، قرار است طی روزهای 12 تا 14 دی ماه به تهیه کنندگی مهران فرشباف در تالار مجلل هتل کایا لاله پارک تبریز با طرفداران خود دیدار کند که علاقمندان به حضور در این کنسرت، می توانند از طریق سایت www.3bilit.com  به صورت آنلاین بلیت خود را تهیه کنند و یا با شماره 09147676276 به منظور رزرو تماس بگیرند.

لازم به یادآوری ست، فعالیت های گروه «ماکان» در اینستاگرام از طریق آی.دی macanbandoriginal  و کانال تلگرام به نشانی macanband  قابل پیگیری است.

ارسال نظر
هستی : ****
1 0
واقعا دمشون گرم حداقل حرفشون حرفه ... کنسرتشونم خیلی خوب بود
رزا برازنده : کنسرت
0 0
کنسرتاشون واقعا پرانرژیه
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :