با موسیقی و رهبری ارکستر «نیما کامکار»

اجرای موفق گروه بانوان «رخساره» به خوانندگی «بهاره منصوری» در تالار وحدت

« بازگشت به لیست | شنبه 24 آذر 1397 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

اختصاصی سل.نیوز/ لیا شیرازی: گروه بانوان «رخساره» به سرپرستی و خوانندگی بهاره منصوری، بیست و سوم آذر ماه در تالار وحدت به روی صحنه رفت.

این کنسرت که از ساعت 14 کار خود را با همکاری موسسات «قلب سفید» و «آرا» به منظور حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی، کودکان و زنان بدسرپرست و بی سرپرست و کودکان کار آغاز کرد، عواید حاصل از این اجرا را به امور خیریه اختصاص داد.

بهاره منصوری که تا به امروز اجراهای موفقی را با گروه بانوان «رخساره» به روی صحنه برده است، در تازه ترین کنسرت خود، با تغییر در رپورتوار، فضای متفاوتی را نسبت به کنسرت قبلی خود که ضمن همکاری با گروه «نوشه»، نیوشا بریمانی عهده دار رهبری ارکستر آن بود، به روی صحنه برد.

«رخساره» در اجرای پاییزی خود، در کنار قطعات پاپ نوستالژیک و خاطره ساز به تنظیم کنندگی، سرپرستی نوازندگان و رهبری ارکستر «نیما کامکار»، یک قطعه اختصاصی به نام «می مونی واسم» با ملودی مهدی معصومی، تنظیم کنندگی آرش آزاد و ترانه ای از سروده های احسان آذر را نیز برای اولین بار اجرا کرد که مورد توجه حضار قرار گرفت.

سحر شاطری (درامز)، ارمغان حاجیوندی (پرکاشن)،  نسرین سلیمانی (دف، دایره و کاخن)، خزر چکاوک (پیانو و کیبورد)، روژین عدالت (ویولن)، سارا سقایی (فلوت)، آرمیتا فهیمی (گیتار الکتریک)، ریما حسن زاده (گیتار بیس)، زهرا اصغری (گیتار کلاسیک) نوازندگانی بودند که در این اجرا بر روی استیج هنرنمایی کردند.

گفتنی ست، گروه موسیقی «رخساره» از سال 82 به عنوان اولین گروه پاپ ـ سنتی بانوان کار خود را آغاز کرده و در هر اجرا سعی دارد با انتخاب قطعاتی متفاوت، طرفدارانشان را راضی نگه دارند.

گروه «رخساره» برای اجرای این کنسرت پاپ از چهار ماه پیش تمرینات مستمر خود را آذر ماه آغاز کرده بود.   

علاقمندان می توانند فعالیت های بهاره منصوری و گروه بانوان «رخساره» را از طریق آی.دی baharehmansouri6759  در اینستاگرام پیگیری کنند.

ارسال نظر
هستی : ****
0 0
گروه خوبی هستن
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :