به همت «خانه ترانه»

فراخوان «دومین جایزه ترانه افشین یداللهی» منتشر شد

« بازگشت به لیست | چهارشنبه 12 دی 1397 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 2 )

اختصاصی سل.نیوز/ شیما مقامی: فراخوان «دومین جایزه‌ ترانه‌ افشین یداللهی» در سال 1397 توسط خانه ترانه اعلام شد.

در متن این فراخوان آمده است: دومین دوره‌ جایزه‌ رسمی و تخصصی سالانه‌ ترانه تحت عنوان «جایزه‌ ترانه‌ افشین یداللهی» با هدف ارتقاء سطح کیفی ترانه‌ سرزمینمان و ایجاد انگیزه برای رقابت در میان کارورزان این حوزه، همچنین برای حفظ نام و خاطره‌ دکتر افشین یداللهی، برگزار می ‌گردد.

علاقمندان به شرکت در این جایزه می ‌توانند آثار خود را در بخش «یک خاطره از فردا» (ترانه‌ های ارسالی) در دو بخش «عاشقانه» و «اجتماعی» و همچنین ترانه‌ های اجرا شده، از طریق مراجعه به سایت www.drafshinyadollahi.ir به دبیرخانه جایزه ارسال نمایند.

قابل اشاره است، آثار ارسالی باید در چارچوب قوانین جاری کشور و شرایط عرفی و فرهنگی جامعه در قالب های کلاسیک شعر فارسی و با رعایت وزن عروضش و قافیه باشد و رعایت دستور خط زبان محاوره در تایپ آثار الزامی ست.

مهلت ارسال آثار تا هشتم بهمن مشخص شده و از دهم بهمن تا یکم اسفند فرآیند انتخاب و داوری ترانه های ارسالی انجام خواهد شد و در نهایت نیمه اول اسفند ماه برگزیدگان مشخص شده و طی مراسمی از آن ها تقدیر خواهد شد.  

همچنین اطلاعات بیشتر و دقیقتر درباره‌ بخش‌ های مختلف «دومین جایزه‌ ترانه‌ افشین یداللهی» در روزهای آتی طی نشستی خبری با حضور شورای اجرایی جایزه و اهالی رسانه در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

 

ارسال نظر
fateme : ****
0 0
فرصت خوبیه برای شنیده شدن ترانه های ترانه سراهای تازه کار
رزا برازنده : افشین یداللهی
0 0
چه خوبه اینجوری یاد آقای یداللهی هم زنده می مونه برامون❤
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005