«فواد پیشوا» و اجرای قطعات فولکلور کوردی در سالن برج آزادی تهران

« بازگشت به لیست | یکشنبه 16 دی 1397 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ سامان قهرمان زاده: کنسرت کوردی «فواد پیشوا» بیست و ششم دی ماه طی یک سانس در سالن برج آزادی به روی صحنه خواهد رفت.

فواد پیشوا به عنوان خواننده، سرپرست ارکستر و نوازنده سه تار به همراه گروهش پس از اجرا در سنندج و مهاباد، در این کنسرت که از ساعت 21 کار خود را آغاز خواهد کرد، طی دو بخش قطعاتی از ساخته های خود به اضافه آثار شاد بازسازی شده فولکلور کوردی را اجرا خواهد کرد.

رضا بنایی نیا (درامز)، آیدین نیکومرام (گیتار باس)، بهزاد بیسادی (گیتار الکتریک)، مجید قدیانی (کیبورد)، حامد پیرا (بالابان، سرنا و دودوک)، کسری کاوه (ویولن و کیبورد)، پژمان نقشبندی (پرکاشن) نوازندگانی هستند که در این کنسرت بر روی استیج هنرنمایی خواهند کرد.

گفتنی ست، «فواد پيشوا» موسیقیدان، خواننده، آهنگساز، تنظيم كننده، نوازنده و ترانە سرای كورد، متولد شهر سنندج است که فعاليت های زیادی در زمينه موسيقی كوردی جدی و مردمی داشته است و تاكنون دو آلبوم از او به نام های «يك» و «دو» منتشر گرديده است.

همچنين وی بجز شهرهای کوردنشين، در شهرهای دیگر از جمله تهران و خارج از كشور، كنسرت های متعددی برگزار كرده و جز اولین کسانی ست که موسيقی پاپ را به زبان كوردی در پایتخت به روی صحنه برده است.

لازم به ذکر است، علاقمندان به حضور در این اجرای فولکلور می توانند از طریق سایت ایران کنسرت اقدام به خرید آنلاین بلیت خود کنند و یا با شماره 09123381183 به منظور رزرو تماس بگیرند.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005