در قالب برنامه «شب های موسیقی شرق تا غرب»

کنسرت گروه کر «تنال» به سرپرستی میلاد عمرانلو در تالار رودکی برگزار می رود

« بازگشت به لیست | جمعه 5 بهمن 1397 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ سونیا باستانی: برنامه «شب های موسیقی شرق تا غرب» با سومین اجرا توسط گروه کر «تنال» به رهبری و سرپرستی میلاد عمرانلو در سالن رودکی به پایان خواهد رسید.

برای این کنسرت که از ساعت 20 مانند دو اجرای قبلی، به روی صحنه خواهد رفت، قطعات قطعات «Crucifixus»، «Kyric»، «Daemon Irrepit calidus»، «Sleep»، «With a lily in your hand»، «Anoj puaej dunojelijo»، «Say Something»، «From a distance»، «All of me»، «Nearer My God to thee»، «کوچه لره محلی آذربایجان»، «کونوس کله محلی گیلان» و «کراس چرمی محلی کرمانشاه» در نظر گرفته شده است.

نهال فلاحتی، نیلوفر نثاری، سمانه پایا، کیمیا خانزادی، طاهره خیابانیان و نیوشا تاجبخش (سوپرانو)، المیرا قنبری، مهسا دهکردی، ساناز خانلری، مهرناز آمون، غزاله فیروزبخت، فرناز ساحری و هما زارع منش (آلتو)، احسان تمرآبادی، امیر سوفی ها، مهدی ابطحی و علی خانزادی (تنور) اعضای این گروه کر را تشکیل می دهند.

گروه کر «تنال» به رهبری میلاد عمرانلو و بنیانگذاری آموزشگاه موسیقی «تنال» در سال 1393 فعالیت خود را آغاز نموده است. این گروه با هدف اجرای آثار آهنگسازان معاصر ایران و جهان و اشاعه موسیقی کرال به فعالیت خود ادامه می دهد.

اجرای قطعاتی از آهنگسازان جوان ایرانی در ورکشاپ آهنگسازی پروفسور اسراییلیان در سال 94، شرکت در مسترکلاس رهبری کر پروفسور توماس کاپلین به عنوان گروه کر فعال در مرداد 95، شرکت در مسترکلاس رهبری کر پروفسور آنری پمپیدو به عنوان کر فعال، کسب مقام سوم  در ورکشاپ سفر آوازی ایران و آلمان شهریور ماه 1395،‌ شرکت در جشنواره «کلاسیک تا معاصر» دی 95، کسب دو مدال طلا در سطح «قهرمانان» مسابقات گروه‌های کر آسیا و اقیانوسیه در کشور سریلانکا آبان 96، کسب یک مدال طلا و یک مدال نقره در سطح «جایزه‌ بزرگ ملل» از مسابقات گروه‌های کر آسیا و اقیانوسیه سریلانکا آبان 96 و کسب یک مدال نقره و دو برنز از پنجاه و هفتمین جشنواره‌ سگیتزی در کشور ایتالیا تیر 97 از جمله فعالیت های قابل ذکر این گروه است.

لازم به ذکر است، شب های موسیقی با رویکرد حمایت از موسیقی کلاسیک و گروه های مستقل موسیقی و هدف پویایی و ترویج هر چه بیشتر موسیقی درست و احترام به مخاطب با حمایت موسسه فرهنگی ـ هنری اکسیر نوین به مدیریت محمدرضا خانزاده و مدیر اجرایی رامین براتی و علیرضا فواکهی طی روزهای 7 تا 9 بهمن در قالب اجرای سه گروه مختلف در تالار رودکی برگزار خواهد شد.

علاقمندان به تهیه بلیت به صورت آنلاین می توانند به سایت www.ExirConcert.com  مراجعه کرده و یا به منظور رزرو با شماره 09376434935 تماس حاصل کنند.

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005