به علت عدم حضور «روزبه بمانی»

تازه ترین جلسه «خانه ترانه» با مدیریت حسن علیشیری در سالن سرنا برگزار شد

« بازگشت به لیست | جمعه 19 بهمن 1397 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ فاطمه یوسفی: تازه ترین جلسه «خانه ترانه» با حضور ترانه سرایان و علاقمندان این عرصه، هجدهم بهمن ماه در سالن سرنا برگزار شد.

این جلسه در حالی با یک ساعت تاخیر از ساعت 15 کار خود را آغاز کرد که بر خلاف جلسات قبلی، روزبه بمانی که به علت مشکلات شخصی موفق به حضور نشده بود لذا این بار مدیریت جلسه را حسن علیشیری بر عهده داشت.

معصومه قریشی، نفیسه باقری، بهروز اقبال، هلن رحمانی، علی کیان، محمدرضا حکیمی، صدرا کاوه، حمید محمدی، محمد بهادر و علی ادریس زاده ترانه سرایان جوانی بودند که آثارشان پس از قرائت در این جلسه مورد نقد و بررسی قرار گرفتند.

 «امید روزبه» که به عنوان منتقد در سالن حضور داشت، در پایان یکی از اشعار خود را که برای افغانستان سروده بود، اجرا کرد.

همچنین، حسن علیشیری در این جلسه ابتدا از برگزاری مراسم «دومین جایزه ترانه افشین یداللهی» با هدف ارتقاء سطح کیفی ترانه و ایجاد انگیزه رقابت در میان ترانه سرایان و حفظ نام و خاطره دکتر افشین یداللهی در اسفند ماه خبر داد و سپس به مراسم نقد و بررسی آلبوم «کجا باید برم» اثر روزبه بمانی در تاریخ 25 بهمن ماه واقع در سالن آسمان اشاره کرد.

لازم به یادآوری است، آلبوم «کجا باید برم» با ترانه سرایی و خوانندگی روزبه بمانی در آبان ماه منتشر شده شامل 13 قطعه به نام های «کجا باید برم»، «تمرین تنهایی»، «عاشقی»، «من حافظم»، «شلیک»، «به من نگو عاشق»، «خونه قدیمی»، «چالوس»، «جنون»، «سلام»، «بغض سی ساله»، «خودم خواستم» و «خسته شدم» است که تنظیم کنندگی آن ها را سعید زمانی، معین راهبر، اشکان آبرون، مهرداد احمدزاده، هومن نامداری و شجاعت شفایی بر عهده داشته اند.

گفتنی ست، علاقمندان به حضور در این جلسه می توانند به سایت ایران کنسرت به منظور خرید بلیت مراجعه کنند.

* در ادامه می توانید عکس هایی از این جلسه را از نگاه دوربین «فاطمه یوسفی» ببینید:

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005