اجرای کنسرت «زریاب» به سرپرستی و آهنگسازی «مجید ناظم پور» در تالار وحدت

« بازگشت به لیست | شنبه 27 بهمن 1397 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ میثم سعیدی: کنسرت «زریاب» به سرپرستی، آهنگسازی و نوازندگی عود «مجید ناظم پور» یازدهم اسفند در تالار وحدت به روی صحنه خواهد رفت.

در این کنسرت که به همت موسسه فرهنگی ـ هنری «رادنواندیش» با همکاری موسسه فرهنگی ـ هنری «سرای عود زریاب» از ساعت 21:30 دقیقه کار خود را آغاز خواهد کرد، قطعاتی منتخب از آلبوم «زریاب» که تلفیقی از سبک و سیاق موسیقی ایرانی، عربی و فلامنکو است را اجرا خواهد شد.

امیرحسین حمیدی و بنیامین مباشر امینی (گیتار)، سهراب علیجانی (گیتار بیس)، شایان میرغفوری (گیتار الکتریک)، سیاوش معصومی (کوزه)، مهرزاد املشی (کاخن و داربوکا)، افشین هنرور (بندیر و تنبک) اعضای ارکستر کنسرت «زریاب» هستند.

مجید ناظم پور متولد 20 تیر 1352 در شهررضا اصفهان، موسیقی را از نوجوانی با نواختن تار و سه تار آغاز می کند و سپس به فراگیری عود علاقمند می شود و در محضر اساتیدی همچون محمد گلستانه، حسن منوچهری، شریف لطفی، ابراهیم قنبری مهر، حسین بهروزی نیا، خلیل الله مشکوه، نعمت الله ستوده، آزاده رضایی موسیقی و ابعاد آن را می آموزد. همچنین وی پس از آموختن زبان عربی به منظور پژوهش پیرامون مکاتب مختلف عودنوازی، شیوه های نوازندگی و آموزش این ساز، به کشورهای عربی سفر می کند. «راز ساحل»، «فلسفه»، «حکمت»، «تکنوازی بربت»، «زریاب» و «مردی برای تمام فصول» آلبوم هایی هستند که تا به امروز منتشر کرده اند.

گفتنی ست، علاقمندان به تهیه بلیت این اجرا به صورت آنلاین می توانند از طریق سایت ایران کنسرت اقدام به خرید کنند و یا با شماره های 88528147 و 88528148 به منظور رزرو تماس بگیرند.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی  001بنر داخلی 002بنر داخلی 003بنر داخلی 004بنر داخلی 005