امکان دانلود آنلاین آلبوم دونوازی «رد پا» اثر آیدین علیانسب فراهم شد

« بازگشت به لیست | دوشنبه 29 بهمن 1397 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ فواد راسخ نیا:  آلبوم بی کلام دونوازی تار و تنبک «رد پا» اثری از آیدین علیانسب و شایان یزدی زاده برای دانلود آنلاین در سایت بیپ تونز قرار گرفت.

«رد پا»، «آواز اصفهان، اوج، کرشمه، نوروز صبا»، «بیات شیراز، شکسته، لیلی و مجنون»، «ترنم»، «توکاتا شوشتری»، «افق» و «سرمه» نام 8 قطعه این آلبوم هستند که توسط  موسسه فرهنگی ـ هنری کهن بانگ پارس منتشر شده است.

این اثر در استودیو پارس توسط حمید عسگری صدابرداری، میکس  مسترینگ شده و حسن عسگری نیز مدیریت صدا را بر عهده داشته است.

آیدین علیانسب در حاشیه آلبومی که ساخت قطعات آن را انجام داده، نوشته است: «در امتداد رد پای تو، شهر در دل تاریکی خفته، در دوردست های افق؛ نوری سوسو می زند، شاید قلب تو باشد که بیقرار می تپد که خبر از رویایی به رنگ سفید و آبی و صورتی می دهد».

گفتنی ست، ایشان پیش از این، در تاریخ سیزدهم دی ماه به همراه «رسول بهداد» نوازنده سازهای کوبه ای از ساعت 19 در سالن آمفی تئاتر نظام مهندسی شهرستان رفسنجان کنسرت «پدید» را با اجرای قطعاتی از آلبوم «رد پا» و آثاری همچون «جدال» و «پدید» و «رویا» به روی صحنه برده است.

آیدین علیانسب متولد سال 1354 تهران، سازهای تار و سه تار را از سال 1363 تا 1372 نزد اساتید جمال سماواتی، زیدالله طلوعی، ارشد تهماسبی، حسین علیزاده و داریوش طلایی فراگرفت.


وی دانش آموخته کنسرواتوار تهران و کنسرواتوار کومیتاس (ارمنستان) است و در رشته پیانو کلاسیک نزد اساتیدی از جمله دکتر کاترین عارفی، دکتر سوفی میکاییلیان، هاینوش ماکاریان و پروفسور تنگیز شاولو خاشویلی کسب تجربه کرد است. وی در سال 91 گروه «اورانوس» را تشکیل داد و تا به امروز در آلبوم «درگذر»، «سرگشته»، «کمینگاه»، «نهانخانه»، «شبرو»، «رویای فردا»، «وهم» و . . . و همچنین کنسرت های متعددی حضور موثر داشته است.

همچنین ایشان در دانشگاه دولتی گیلان و دانشگاه هنر تهران در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد سابقه تدریس دارد.

لازم به ذکر است، علاقمندان به پیگیری فعالیت های هنری «آیدین علیانسب» می توانند به صفحه ایشان در اینستاگرام با آی.دی aidin_olyanassab مراجعه کنند.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005