به خوانندگی «احسان کرمی» و با حضور هنرمندان برجسته

مراسم رونمایی آلبوم «نوشه» به سرپرستی نیوشا بریمانی در پالادیوم برگزار شد

« بازگشت به لیست | پنجشنبه 2 اسفند 1397 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ فاطمه یوسفی: جشن امضای دومین آلبوم گروه «نوشه» به سرپرستی نیوشا بریمانی و خوانندگی احسان کرمی در نخستین شب اسفند ماه در پالادیوم برگزار شد.  

این مراسم با حضور هنرمندان سینما و موسیقی از جمله  محمود عزیزی، علیرضا خمسه، لیندا کیانی، گلاره عباسی، بهنوش طباطبایی، بیتا سحرخیز، الهام پاوه نژاد، امیرمیلاد نیکزاد، سهیلا پورگرامی، سهیل اباذری، یلدا انگالی، مینو قاسم پور و . . . از ساعت 18 اول اسفند در گالری پارس پالادیوم کار خود را آغاز کرد.

نیوشا بریمانی در ابتدای این مراسم ضمن تشکر از حضار، اظهار داشت: «خدا را شاکرم که به من نعمت خوبِ شنونده بودن را داده است و تا الان سعی کرده ام انتقادات را بپذیرم. ابتدا از پدر و مادرم برای حمایت هایشان تشکر می کنم و همچنین دکتر پرهام صوفی که اگر نبودند قطعا این اتفاقات رخ نمی دادند».

وی همچنین از عوامل موفقیت خود به محبت و حمایت خانم آذر هاشمی (بازرس خانه موسیقی) اشاره کرد و از ایشان خواست تا دقایقی برای حضار صحبت کنند.

آذر هاشمی پس از تبریک انتشار آلبوم «نوشه» گفت: «به نیوشا برای قدرت، هنر، تکنیک و مدیریتش تبریک می گویم. در دورانی که چندان به جنس مونث بها داده نمی شود، نیوشا بریمانی در همه زمینه ها تلاش می کند و این قابل تقدیر است».

در ادامه، پس از خوش آمدگویی پرهام صوفی به عنوان تهیه کننده آلبوم گروه «نوشه»، احسان کرمی که خوانندگی قطعات این اثر را بر عهده داشته است، توضیح داد: «ما در موسیقی پاپ ادعایی نداریم اما سعی کردیم کار قابل قبولی ارائه دهیم. هیچ وقت فکر نمی کردم کار پاپ انجام دهم زیرا همواره آثاری در سبک تلفیقی در ذهنم بود با این حال امیدوارم نتیجه تلاش و تجربه ما مورد استقبال قرار بگیرد».  

گفتنی ست، در این مراسم به منتفی شدن همخوانی یکی از بازیگرانی که قرار بود در کنسرت دهم اسفند ماه حضور داشته باشد، به دلیل مشکلات شخصی اشاره شد. همچنین قرار بود گروه «نوشه» قطعاتی از آلبوم را در این مراسم اجرا کنند که به دلیل صادر نشدن مجوز، کنسل شد و احسان کرمی صرفا قطعه «حاضر بودم» را به صورت زنده و بدون همراهی ساز خواند و مراسم با گرفتن عکس یادگاری و امضا آلبوم ها به پایان رسید.  

قابل اشاره است، آلبوم «نوشه» به سرپرستی و نوازندگی کمانچه نیوشا بریمانی و خوانندگی احسان کرمی شامل 8 قطعه به نام های  «رویا»، «زیبایی»، «دیگه دیره»، «حاضربودم»، «دوست دارم»، «راه تو»، «فاصله» و «آهوی بی همتا» با ترانه هایی از آتوسا کلانتری، آرزو مرجانی و ماجد مدانلو است که ساخت ملودی و تنظیم کنندگی آن ها را به ترتیب اشکان خشایی و امیرمیلاد نیکزاد بر عهده داشته اند.

پیام طونی به عنوان نوازنده ارکستر زهی و پرهام صوفی در سمت تهیه کننده با گروه «نوشه» همکاری داشته اند.

لازم به ذکر است، اولین کنسرت این گروه پس از انتشار آلبوم، دهم اسفند ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی به روی صحنه خواهد رفت که علاقمندان به تهیه بلیت می توانند از طریق سایت ایران کنسرت اقدام به خرید بلیت به صورت آنلاین کنند.  

* در ادامه می توانید عکس های این مراسم را از نگاه دوربین «فاطمه یوسفی» ببینید:

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005