«آن سوی مرزها»؛ دومین آلبوم بی کلام دانیال شهرتی منتشر خواهد شد

« بازگشت به لیست | دوشنبه 19 فروردین 1398 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ امید یزدانفر: آلبوم بی کلام «آن سوی مرزها» اثر دانیال شهرتی در مرحله کسب مجوز قرار گرفت.

«تلاطم»، «پشیمونی»، «غروب تنهایی»، «زخم آخر»، «آن سوی مرزها»، «خدانگهدار مادر»، «دیروز رفته ای»، «باران بی تو» (با سه ورژن)، «فصل سرد»، «پرواز را به خاطر بسپار»، «باران بازیگوش»، «ماه پیشونی»، «دلتنگی» و «بوی گندم» نام 16 قطعه این آلبوم هستند که بجز آهنگسازی و تنظیم کنندگی قطعات، دانیال شهرتی شخصا نوازندگی پیانو و فلوت را در آن ها برعهده داشته است.

همچنین فرژام فلکی به عنوان نوازنده ویولن و ویولن آلتو و آناهیتا ایزدی پارسا با نواختن ویلنسل در این آلبوم هنرنمایی کرده اند و مهسا رضوی زاده در سمت مدیر برنامه با وی همکاری داشته است.

«آن سوی مرزها» که دومین آلبوم بی کلام دانیال شهرتی پس از «قو و دریا» محسوب می شود، دارای دو پارت ارکسترال و قطعاتی برای پیانوست که پس از طی کردن مراحل مجوزی روانه بازار موسیقی خواهد شد.

گفتنی ست، طی ایام نوروز تیتراژ سریال ـ مستند «عید پیما» به کارگردانی سعید شمس با بازی سپند امیرسلیمانی و مریم خدارحمی به خوانندگی و آهنگسازی دانیال شهرتی با ترانه ای از محسن معراجی از شبکه نسیم پخش شد.  

همچنین اخیرا تک قطعه «بارون» با موسیقی وی و خوانندگی محمدرضا عیوضی منتشر شده که مورد توجه قرار گرفته است و به زودی نیز کنسرت «وحید دهقانی» به رهبر ارکستری دانیال شهرتی به روی صحنه خواهد رفت.

 

 

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005