با مدیریت و نظارت «پیام طونی»

موسسه تخصصی موسیقی «دلان» با برنامه ای منسجم سال جاری را آغاز کرد

« بازگشت به لیست | دوشنبه 19 فروردین 1398 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ لیا شیرازی: موسسه فرهنگی ـ هنری «دلان» با مدیریت پیام طونی به عنوان بزرگترین مرکز آموزشی موسیقی در غرب تهران، از امروز با برپایی کلاس های آموزشی سازهای زهی و سلفژ، به طور رسمی کار خود را در سال جدید آغاز کرد.

آکادمی تخصصی موسیقی «دلان» مجموعه ای منسجم، کارآمد و برنامه محورست که تلاش می کند تغییر و تحولی اساسی در زمینه آموزش موسیقی در کشور ایجاد کند.
این آکادمی با آسیب شناسی دقیق آموزش موسیقی در سطح کشور و بررسی علل موفق یا ناموفق بودن مراکز مختلف آموزشی در زمینه پرورش استعدادها و تربیت نسل های آینده بر آن است تا با خلق و ایجاد فضا و بستری متفاوت در زمینه آموزش موسیقی، برنامه ریزی مشخص، فراهم آوردن بستر مناسب برای رشد و ترسیم افقی روشن برای آینده، چندین و چند نسل از بهترین موسیقیدانان آینده را در بازده زمانی نه چندان دور به جامعه موسیقی معرفی کند.

«دلان» با مدیریت پیام طونی که خود، یکی از موسیقیدانان برتر عرصه این هنر است، نخستین موسسه آموزشی در ایران است که گواهینامه معتبر فنی و حرفه ای را زیر نظر وزارت کار به هنرجویان اعطا می کند.
این موسسه دارای بخش های مختلفی ست که از آن جمله می توان به واحد آموزش، بخش تمرین گروه نوازی و ارکستر، استودیو مجهز به منظور ضبط و تولید آثار موسیقی و همچنین یک گالری قابل تامل از سازها اشاره کرد که انتخاب سازهای برتر را برای هنرجویان و علاقمندان میسر می سازد.

لازم به ذکر است، از آن جایی که استعدادیابی یکی از دغدغه های مهم آکادمی تخصصی موسیقی «دلان» محسوب می شود، این مجموعه برای سال جاری با برنامه ریزی به منظور جذب مستعدین، طی چند روز گذشته از تمام نوازندگان سازهای سازهای زهی، سازهای کوبه ای و گیتار الکتریک و آگوستیک و همچنین استعدادهای آواز، صداسازی و خوانندگی برای حضور در ارکستر دعوت به عمل آورده است که علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 44860471 و 44860451 تماس حاصل کنند.  

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005