بلیت کنسرت تمدید شده «شهر خاموش» کیهان کلهر در کمترین زمان به پایان رسید

« بازگشت به لیست | چهارشنبه 21 فروردین 1398 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ پرنیان نوایی: بلیت های کنسرت تمدید شده «شهر خاموش» استاد کیهان کلهر همراه با کوارتت «مینیاتور» در تهران، بار دیگر در کمترین زمان به اتمام رسید.

مجموعه کنسرت های «شهر خاموش» استاد کلهر که قرار بود طی 8 شب در تاریخ 21 تا 24 و 26 تا 29 فروردین برگزار شود، پس از بلیت فروشی موفق در اسفند ماه، برای دو اجرای دیگر طی 25 و 31 فروردین تمدید شد که با آغاز بلیت فروشی در کمترین زمان و با توجه به استقبال طرفداران در سایت تیوال به پایان رسید.

پدرام فریوسفی، نیلوفر محبی و میثم مروستی (ویولن) و آتنا اشتیاقی (ویولنسل) اعضای کوارتت «مینیاتور» که در این کنسرت هنرنمایی می کنند.

«شهر خاموش» آلبوم بی کلام استاد کلهر با همراهی بروکلین رایدر (کوارتت زهی آمریکایی) با نوازندگی جانی گندلزمن و کالین جیکوبسن (ویولن)، نیکلاس کوردز (ویولا) و مایکل نیکلاس (ویولنسل) است که در سپتامبر 2008 برابر با اسفند 1387 توسط انتشارات موسیقی ورلدویلج موزیک در سطح بین المللی پخش شد و انتشارات «آوای خورشید» نیز آن را در ایران آن را به انتشار رساند.

این آلبوم شامل چهار قطعه به نام های «ترقه»، «شهر خاموش»، «پرواز» و «در انتظار باران / محبوب من، مگذار دلسرد شوم» در سبک های موسیقی کلاسیک و خاورمیانه ای در 53 دقیقه است که ایده اولیه ای آن با سفارش دانشگاه هاروارد برای سازبندی و اجرای کوارتت زهی شکل می گیرد و تا به امروز بارها در اروپا و آمریکا در قالب کنسرت اجرا شده است.

همچنین بخشی از عواید بلیت های فروخته شده این کنسرت ها به مردم سیل زده اهدا خواهد شد.   
کیهان کلهر (آهنگساز و نوازنده) در روز 3 آذر 1342 در تهران به دنیا آمده است.  کمانچه ساز اصلی اوست  و در نواختن تنبور، سه تار و شاه کمان نیز تبحر دارد. ایشان بجز همکاری با هنرمندان بزرگ موسیقی ایران از جمله محمدرضا شجریان، علی اکبر مرادیان، شهرام ناظری، حسین علیزاده، گروه دستان و . . . با موزیسین هایی از دیگر کشورها همچون اردال ارزنجان از ترکیه، شجاعت حسین خان از هند، یویوما از چین، ژائو ژیپینگ، عالم قاسم اف از جمهوری آذربایجان، بروکلیت رایدر از آمریکا، ارکستر فیلارمونیک نیویورک، کوارتت کرونوس، گروه سازهای بادی هلند و . . . برنامه های موفقی را اجرا کرده است.

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005