به خوانندگی «نازلی سلطان زاده»

اجرای اردیبهشتی گروه موسیقی بانوان «دلیار» در فرهنگسرای نیاوران

« بازگشت به لیست | دوشنبه 26 فروردین 1398 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ لیا شیرازی: گروه موسیقی بانوان «دلیار» به خوانندگی نازلی سلطان زاده و سرپرستی ندا بهزاد چهارم اردیبهشت ماه در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه خواهد رفت.

در اجرای پیش رو که «دلیار» از ساعت 21 میزبان بانوان علاقمند خواهد بود، ندا بهزاد (به عنوان نوازنده درامز)، خزر چکاوک (کیبورد و تنظیم کننده)، آیدا امیری مقدم (دف و مدیر اجرایی) یاسمن ناصری (پیانو)، ماهسیما فلاحی (فلوت)، سحر میرهاشمی (قانون و پرکاشن)، کیمیا نیکپور فرخ (کمانچه)، ریما حسن زاده (گیتار بیس) هنرنمایی خواهند کرد. همچنین تهیه کنندگی این کنسرت را مجید فلاح پور بر عهده دارد و رفا لموچی و حوری عطار به ترتیب طراحی لباس و گریم را انجام خواهند داد.

«همصدا»، «مجنون نبودم»، «بیا بنویسیم»، «ساری گلین»، «کابوکی»، «بارون بارونه»، «باغ مولوی»، «لای لای گل (تو بیا)، «شانه»، «ملا ممد جان»، «مهمان»، «امیدم را مگیر (فریاد)»، «نازدار»، «فریده»، «بیز باغ مولوی» نام قطعاتی هستند که در این کنسرت اجرا خواهند شد تا آثاری از موسیقی پاپ نوستالژیک به همراه قطعاتی محلی به زبان های آذری، ترکی استانبولی، افغانی، کوردی، بندری، بختیاری، خراسانی و گیلکی خوانده شوند.

نازلی سلطان زاده متولد 1365 دارای لیسانس موسیقی و فوق لیسانس موسیقی پژوهش هنر از دانشکده هنر و معماری تهران است که فعالیت های هنری اش را با تکخوانی در گروه موسیقی کودکان ضمن همکاری با برنامه کودک و نوجوان صدا و سیما شهرستان ارومیه آغاز می کند. همکاری با گروه سنتی کلاسیک «آذری صفی الدین آورموی» شهرستان ارومیه به عنوان بک وکال، شرکت در فستیوال موسیقی هنرهای سنتی ایران در استانبول، شرکت در فستیوال شب های موسیقی آذری های ایران و باکو و اجرای کنسرت مستقل در اربیل عراق، عضویت در گروه کر کلاسیک ارسباران طی سال های 85 تا 90، حضور در ارکستر مدرن کنسرواتوار تهران به رهبری نادر مشایخی به عنوان سولیست، حضور در فستیوال صدای زنان خاوریانه به عنوان تکخوان، اجرا در کشورهای سوئد، آلمان، فرانسه، همکاری با گروه محلی «شنو» و . . . از جمله فعالیت هایی ست که در کارنامه هنری وی به ثبت رسیده اند.

گفتنی ست، بانوان علاقمند به حضور در این اجرا می توانند از طریق سایت ایران کنسرت به صورت آنلاین بلیت خود را تهیه کرده و یا با شماره های 09301226484 و 09381573809 تماس حاصل کنند.

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005