رسیتال پیانو «اولاف جان لانری» در تالار رودکی به روی صحنه می رود

« بازگشت به لیست | دوشنبه 26 فروردین 1398 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ سیامک اردستانی: رسیتال پیانو «اولاف جان لانری» نوازنده ایتالیایی در تاریخ 4 و 6 اردیبهشت ماه در تالار رودکی به روی صحنه خواهد برد.

«لانری» ششم اردیبهشت سال گذشته در همین سالن، با همراهی جیووانی ریچاردی دوئت پیانو و ویلنسل را با قطعاتی از روبرت شومان، گابریل فوره، یوهانس برامس و نیکولو پاگانینی اجرا کرد و سپس یازدهم اردیبهشت میزبان طرفدارانش برای اجرای رسیتال پیانو بود.

همچنین وی بار دیگر همزمان با بزرگداشت 248 سالگی لودویک وان بتهوون، برابر با 22 آذر از ساعت 20 قطعاتی از بتهوون، کلود دبوسی، شوپن، فوزیه مجد و مرتضی شیرکوهی را اجرا کرد که مورد استقبال قرار گرفت.

«اولاف جان لنری» متولد 1971 ایتالیا و فارغ التحصیل از کنسرواتوار ورونا و آکادمی پیانو در ایمولا، برنده مسابقات متعدد بین المللی پیانو از مونزا، توکیو و مونت کارلو است. او بجز ایتالیا و ایران در فستیوال های بین المللی مختلفی حضور داشته و تا به امروز در کشورهایی همچون اتریش، فرانسه، آلمان، لهستان و ژاپن اجرای کنسرت داشته است و همکاری با ارکسترهای مختلف اعم از ارکستر سمفونیک برلین، توکیو، ارکستر فیلارمونیک مونت کارلو، ارکستر اپرای آرِنا در ورونا و رهبران برجسته ارکستر همچون لارنس فاستر و لیور شامبادال را در کارنامه هنری خود دارد.

گفتنی ست، علاقمندان به حضور در این کنسرت که از ساعت 20:30 دقیقه به روی صحنه خواهد رفت، می توانند از طریق مراجعه به سایت ایران کنسرت اقدام به خرید بلیت کنند.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005