کنسرت اردیبهشتی «حبس دنیا» وحید تاج و دف نوازان «سایه ها» در تالار وحدت

« بازگشت به لیست | دوشنبه 26 فروردین 1398 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ شیما مقامی: «وحید تاج» با دو کنسرت متفاوت نیمه های اردیبهشت در تالار وحدت به روی صحنه خواهد رفت. 

کنسرت «حبس دنیا» به رهبری ارکستر محمد نصرتی با همراهی گروه دف نوازان «سایه ها» به سرپرستی محمد طریقت، با قطعاتی بر اساس اشعار شمس و خیام، یازدهم اردیبهشت از ساعت 21:30 در تالار وحدت برگزار خواهد رفت.

علی طریقت (سرپرست گروه و نوازنده سه تار)، امیرحسین طریقت (آهنگساز و نوازنده تنبک)، میلاد طریقت (پیانو)، رضا طریقت (کمانچه) و مونیکا لران (مایستر ارکستر) دیگر اعضای این گروه در کنسرت «حبس دنیا» هستند.
خرید بلیت این اجرا که بخشی از عواید آن به نفع سیل زدگان خرم آباد هزینه خواهد شد، از طریق سایت ایران کنسرت به نشانی www.Iranconcert.com  برای علاقمندان امکان پذیر است.  

همچنین وحید تاج پیش از این در همایش موسیقی محلی دزفول که 14 فروردین در مجتمع فرهنگی این شهر در کنار استاد عبدالرحیم سعیدی راد (شاعر مطرح) برپا شد، به اجرای قطعاتی پرداخت.

گفتنی ست، طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، وی بار دیگر در تاریخ پانزدهم اردیبهشت به همراه کیوان ساکت (نوازنده تار) و گروه «وزیری» در تالار وحدت اجرای کنسرت خواهد داشت.

لازم به یادآوری ست، آخرین آلبوم منتشر شده با صدای وحید تاج «پرواز و آواز» اثر بهمن فریادرس نام داشت که بهمن سال گذشته روانه بازار موسیقی شد.
این آلبوم شامل 8 قطعه از جمله تصنیف «دیدار وطن»، «آواز مخالف همراه تار»، «پیچک»، تصنیف «یلدا»، «آواز حسینی»، «چهار مضراب کبری»، «آواز دو بیتی همراه با کمانچه» و تصنیف «تو می روی» بود که توسط موسسه فرهنگی ـ هنری کهن بانگ پارس به علاقمندان ارائه شد.

در معرفی آلبوم «پرواز و آواز» آمده است: این آلبوم را می‌توان یکی از آلبوم‌های پر عیار موسیقی کلاسیک ایرانی دانست زیرا اگر چه نوآورانه و تازه است اما چهارچوب ‌های معنابخش موسیقی ایرانی در آن رعایت شده است و حضور نوازندگان متبحر در آن یکی دیگر از نکات مثبت این اثر کار به شمار می ‌رود. در حال حاضر، امکان خرید این آلبوم از طریق سایت بیپ تونز به صورت آنلاین مهیاست. 

 

 

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005