طی گفتگوی اختصاصی با «سل.نیوز»

«مجید فلاح پور» از کشف استعدادهای بانوان خواننده در سال جدید خبر داد

« بازگشت به لیست | شنبه 31 فروردین 1398 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ لیا شیرازی: مجید فلاح پور (تهیه کننده موسیقی و کنسرت) از کشف استعداد بانوان خواننده در زمینه اجرای کنسرت های ویژه بانوان در طی سال جدید خبر داد.

وی که چهارم اردیبهشت ماه کنسرت گروه موسیقی بانوان «دلیار» را به تهیه کنندگی خود و با خوانندگى نازلى سلطانزاده و سرپرستى گروه و نوازنده درامز ندا بهزادبه روی صحنه خواهد برد، طی گفتگوی اختصاصی با سل.نیوز اظهار داشت: «اگر از موسیقی بانوان حمايت گردد و  سالن های مناسب برای اجرا در اختيار آنها قرار گيردبا توجه به کمبود فضای تبلیغاتی و نبود تضمین بازگشت سرمایه که متاسفانه گریبانگیر تمام گروه های فعالی ست که سعی دارند پایبند قوانین باشند، با اجتماعی مواجه می شویم که درک بالایی از هنر دارند؛ صداهای خوبی را می شنویم و با نوازندگانی چیره دستی روبرو می شویم که البته چه در کنسرت های مختص به خود و چه گاهی بر روی استیج با گروه های مختلط به اجراى برنامه ميپردازند».

ایشان ادامه داد: «می شود در قالب چهارچوب های عرفی و اجتماعی، موسیقی بانوان را با فضای بهتری به علاقمندان معرفی کرد تا خانم ها بتوانند در مدت زمان کنسرت، ساعات خاطره انگیزی را آمیخته با موسیقی و هنر در کنار هم تجربه کنند.»

فلاح پور در رابطه با شرایط ترغیب خانم ها برای حضور در کنسرت های بانوان اظهار داشت: «با توجه به نبود فضای مناسب تبلیغاتی، تنها کاری که ما می توانیم انجام دهیم، انتخاب قطعاتی شاد و خاطره انگیز است تا مخاطبین را چندباره به حضور در کنسرت ها علاقمند کنیم. به نظر می رسد بهترین راه حمایت از کنسرت های بانوان، خود خانم ها هستند که می توانند با خرید بلیت و تبلیغ و حضور در کنسرت ها، موسیقی بانوان را همچنان سرپا نگه داشته و به چرخش معنوی و مادی آن کمک کنند».

این تهیه کننده در پایان صحبت هایش تصریح کرد: «رونق دادن به موسیقی بانوان یکی از اهداف مهم من است لذا سعی دارم با وجود تمام مشکلاتی که بر سر راهمان قرار دارد، همچنان به عنوان تهیه کننده در این عرصه فعالیت جدی داشته باشم و حامی بانوان هنرمند سرزمینم باشم. به همین دلیل در سال جدید، بر آن هستیم که خواننده های خوش صدایی را به جامعه موسیقی بانوان معرفی کنیم که در حال حاضر مراحل ابتدایی انتخاب و قراردادها به اتمام رسیده و به محض آغاز تمرین ها، اخبار تکمیلی را در اختیار علاقمندان قرار خواهیم داد. به هر حال امیدوارم با حمایت هنردوستان، هر روز بیش از گذشته شاهد اجرای کنسرت های بانوان در سراسر کشور باشیم و یاری کنیم راه برای ارائه هنرشان هموارتر از گذشته شود».      

لازم به اشاره است، گروه موسیقی «دلیار» که مجید فلاح پور تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد، به خوانندگی نازلی سلطان زاده و سرپرستی و نوازندگی درامز ندا بهزاد، چهارم اردیبهشت از ساعت 21 در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه خواهد رفت.

خزر چکاوک (کیبورد و تنظیم کننده)، آیدا امیری مقدم (دف و مدیر اجرایی)، یاسمن ناصری (پیانو)، ماهسیما فلاحی (فلوت)، سحر میرهاشمی (قانون و پرکاشن)، کیمیا نیکپور فرخ (کمانچه) و ریما حسن زاده (گیتار بیس) دیگر اعضای این گروه هستند که در کنسرت پیش رو هنرنمایی خواهند کرد.

گفتنی ست، بانوان علاقمند به حضور در این اجرا می توانند از طریق سایت ایران کنسرت به صورت آنلاین بلیت خود را تهیه کرده و یا با شماره های 09301226484 و 09381573809 تماس حاصل کنند.

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی  001بنر داخلی 002بنر داخلی 003بنر داخلی 004بنر داخلی 005