ادامه اجرای تور کنسرت های «پرواز همای» در بوشهر، سقز و ساری

« بازگشت به لیست | ﺳﻪشنبه 27 فروردین 1398 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ شهاب آقاجانی: «پرواز همای» در ادامه تور کنسرت های خود، ابتدا در بوشهر به روی صحنه می رود و سپس با طرفدارانش در سقز و ساری دیدار خواهد کرد.

«پرواز همای» در این سه کنسرت برای اولین بار، 4 و 5 اردیبهشت ماه طی پنج سانس تمدید شده در ساعت های 18، 20 و 22:30 در سالن شهید آوینی اجرا خواهد داشت. وی سپس در تاریخ ششم اردیبهشت از ساعت 20:30 دقیقه در تالار میلاد شهر سقز و پس از آن طی روزهای یازدهم و دوازدهم همان ماه، هر شب با دو سانس (ساعت 19:30 و 22 ) اجرای کنسرت خواهد داشت که امکان خرید بلیت تمام آن ها به صورت آنلاین از طریق سایت تیوال به نشانی www.tiwall.com برای علاقمندان امکان پذیر است. 

فرشاد رستمی (آهنگساز و نوازنده قیچک)، پاشا هنجنی و سعید فهیمی (نی)، مسلم علی پور (کمانچه)، میلاد علی پور (تار)، حمیدرضا یوسفی (تنبک)، محمود نوذری (سنتور) و میلاد عباسی (دف) نوازندگانی هستند که در این کنسرت ها بر روی استیج هنرنمایی خواهند کرد.

لازم به یادآوری ست، پرواز همای 30 بهمن با حضور در برنامه زنده و شبانه «اختیاریه» که با شعار «در اختیاریه همه صداها شنیده می شود» هر هفته از سه شنبه تا پنجشنبه ساعت 22 به تهیه کنندگی سید مرتضی فاطمی از شبکه 5 سیما پخش ، اولین حضور خود را در رسانه ملی به ثبت رساند. 

«پرواز همای» به عنوان یکی از خوانندگان صاحب سبک، متولد 20 بهمن ماه 1358، دیپلم خود را از هنرستان کمال‌الملک رشت کسب کرد و با علاقه‌ فراوان به شعر، آواز و آهنگ وارد دانشگاه آزاد تهران شد و با ساز تخصصی سه ‌تار و پیانو تحصیلات خود را در دانشگاه به پایان رساند.

او همچنین خواننده‌ گروه ارکسترال به آهنگسازی شهرداد روحانی در آمریکا بوده‌ است و تا به حال، کنسرت های مختلفی در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، دانشگاه هنر تهران، دانشگاه فردوسی خراسان، دانشگاه صنعتی شریف تهران، تالار وحدت، جشنواره موسیقی فجر، فضای باز کاخ نیاوران، تور کنسرت‌ های آمریکا، کنسرت گیلان، فضای باز حوزه هنری، کنسرت ارکسترال با سرپرستی شهرداد روحانی و تور کنسرت‌هایی از هامبورگ تا هلند و غیره را به روی صحنه برده است.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی  001بنر داخلی 002بنر داخلی 003بنر داخلی 004بنر داخلی 005